rijtijden nimh vs lipo?

Ja, daar kan je op het forum dagwerk aan hebben, het wegwerken van electrotechnische misverstanden.

want de voltage gaat om hoog maar de verbruikt blijf hoe dan ook het zelfde gaat hier wel om de miliapare van de accu.

Dat kan nooit wat je hier beweert. Bij een hogere spanning neemt het verbruik van je motor (en de slijtage ervan) toe en de rijtijd (en de levensduur van motor en accu) af. Tevens nemen de verliezen toe: voel maar eens hoe warm de motor en de accu worden.

Jaja, hier stond nog een stukje, maar dat was volkomen onzin. Terwijl ik dit schrijf zie ik, dat Ron het correcte antwoord geeft.

kijk wat ken ik je toch goed Ron. Ik wist dat je dat zou doen. Scheelt mij weer zoekwerk :-)

Ik hoef niet te zoeken :)
Firefox i.c.m. Clippings add-on, ideaal voor veel gestelde vragen.

Zo slijten mijn vingertoppen een stuk minder :)

@nitarian
Verzoekje: lees je berichten nog eens na alvorens ze te posten. Al je berichten tot nu toe moest ik 2-3 keer lezen voor ik ze begreep.

Laatst bewerkt:
wij rijden ook wel met 11,1 volt om de mensen te laten zien hoe hard het wel niet gaat maar onze rij tijd blijft het zelfde ook 5000mah gebruiken wij dus.

Dat is bijna dezelfde benadering als:
Het maakt niet uit of er een V8 onder de motorkap ligt of een 3 cilindertje, ik tank toch iedere keer maar voor een tientje ;)

Owh, het is allemaal al voorgekauwd en geanaliseerd zie ik :oops:

Back