Na lang zoeken naar een geschikt model voor een replica Disney Ripslinger, heb ik iets gevonden wat zou moeten werken. De Hobbyking racing series Edge 540 800mm epo.
De mannen van Flite Test hebben een mooi zelfbouwpakket/speedbuild kit, maar zo handig ben ik nou ook weer niet. Dit heeft echter wel de inspiratie geleverd (Flite test: Flite Test - FT Slinger - YouTube) om zelf een Ripslinger te bouwen.
hij hoeft niet 100% gelijkend te zijn, maar laten we het houden op 80
Hierbij de foto's van de 'bouw': vooral schilderen en stickers plakken.
Flipagram - april 17, 2014 - YouTube
Al met al maar 4 avonden werk. Resultaat is prima denk ik. Wil je de stickers bestellen? FF mailtje sturen!
Ben erg benieuwd naar andere Ripslinger replica's. Heb je er ook eentje gemaakt? Share hem dan ook in dit topic!
De mannen van Flite Test hebben een mooi zelfbouwpakket/speedbuild kit, maar zo handig ben ik nou ook weer niet. Dit heeft echter wel de inspiratie geleverd (Flite test: Flite Test - FT Slinger - YouTube) om zelf een Ripslinger te bouwen.
hij hoeft niet 100% gelijkend te zijn, maar laten we het houden op 80

Hierbij de foto's van de 'bouw': vooral schilderen en stickers plakken.
Flipagram - april 17, 2014 - YouTube
Al met al maar 4 avonden werk. Resultaat is prima denk ik. Wil je de stickers bestellen? FF mailtje sturen!
Ben erg benieuwd naar andere Ripslinger replica's. Heb je er ook eentje gemaakt? Share hem dan ook in dit topic!