Rising storm. differentieel+ banden?

In 2009 heb ik de RC auto gekocht en 2 weken terug had ik geen aandrijving meer.
ik heb de differentieel uitelkaar gehaald en het bleek dat de tandwielen helemaal versleten zijn.
Heb bij Towerhobbies gekeken en daar gevonden. maar zijn dit ook de goede ?? Tamiya Bevel gear Set TT01/TGS
Daarbij wil ik ook banden kopen maar welke? want de spikes die eronder zaten slijten ongeloofelijk hard.

Beetje lastig als we niet weten welke auto je hebt is het niet ?

Ik gaat terug naar de basis school; leren lezen :)

EDIT: Kun je geen exploded view van Tamiya downloaden en daar de part nummers controleren?

Laatst bewerkt:
ik weet wel dat het een Tamiya DF-02 is maar ik weet niet of deze onderdelen erop passen. ze lijken namelijk precies op de onderdelen die ik al heb

Sorry hoor Nard Cox dat ik er niet alles vanaf weet. ik ben pas 15 en ik zit op school dus ik kan er toch ook niets aan doen of wat?:mad:

Als je allebei de handleidingen (dus van de DF-02 en de TT-01) opzoekt op internet kun je de onderdeel nummers opzoeken en vergelijken.
Deze zijn hetzelfde, namelijk 51008.

Dus ja je ze zijn hetzelfde en je kunt ze in je DF-02 gebruiken.

Als je allebei de handleidingen (dus van de DF-02 en de TT-01) opzoekt op internet kun je de onderdeel nummers opzoeken en vergelijken.
Deze zijn hetzelfde, namelijk 51008.

Dus ja je ze zijn hetzelfde en je kunt ze in je DF-02 gebruiken.

Dankje wel Carno

Back