RMVC Cumulus groene heuvels

Hallo allemaal

Ik heb een tijdje geleden rondgekeken voor een vliegclub bij mij in de buurt.
Maar ik heb toen niks kunnen vinden. De club die het dichtst bij was, zat in bemmel, en dat is toch een beetje ver op de fiets. Nu kwam mijn vader er mee dat er tegenover de Groene Heuvels ook nog een vliegclub was (daar zijn we een paar jaar geleden wel eens gaan kijken). Dit was ik helemaal vergeten, maar ik ben gaan zoeken.
Uiteindelijk kwam ik er op uit dat dit Modelvliegclub Cumulus is.
Wat is die site moeilijk te vinden zeg :rolleyes:, zelfs google maps kent het niet.
Maargoed, wel leuk om te zien dat er een club is die dichter bij zit, want dit is veel beter te doen op de fiets.

Nu wil ik er eerdaags een keer gaan kijken, maar ik vroeg mij af of er nog mensen van dit forum lid zijn van cumulus.
En ik wil vragen hoe hij/zij het daar vind, en hoe het daar zit met de vliegtijden etc. (dat is een beetje onduidelijk op de site).

Groeten,
Martijn

Wat is er moelijk aan 'halverwege Winssen en Bergharen'? ;)
Sinds ik er niet meer vlieg, is het er erg ongezellig geworden :mrgreen:

Er mag gevlogen worden tot 21.00u, elke dag (qua vergunning). Ik kon de vliegtijden ook niet vinden op de site. Geef je kritiek door aan de webmaster, alles kan altijd beter.

Gewoon op een zondagmiddag langs gaan, dan is er het meeste te zien. Kijken, vragen, informeren, laat ze maar een vliegtuig opentrekkenl Kennismakingsvluchtje? De zondagochtend is voor instructie, dan weet er altijd instructeurs aanwezig zullen zijn. Maar dat betekent niet dat je op andere dagen niet kunt lessen.

Route:
http://home.kpn.nl/ronvans/
-> directions & maps

Laatst bewerkt:
Hoi Ron

Ik had al wel door waar het zat.
Maar dat was nadat ik de site had gevonden :).

Bedankt voor de informatie verder, was niet allemaal even duidelijk.

Wat zijn jou ervaringen bij die club?
Zijn er verder nog veel heli vliegers (misschien ook van dit forum)?
En waarom vlieg je eigenlijk niet meer (bij cumulus dan) als ik vragen mag.

Heya,

Wat trage reactie, maar ik ben niet zo veel meer actief hier op het forum. Ik ben al enkele jaren lid van de club, maar niet zo'n actieve vlieger. Er zijn diverse leden van de club hier op het forum actief.

Maar, het leukste is gewoon op een (mooie) zondag komen kijken!

@Hubris

Leuk om te horen dat er andere vliegers zijn.
Ik was van plan om vandaag aan het eind van de ochtend te gaan kijken, misschien gaat mijn vader ook even mee.
Als het goed is word het mooi weer, dus dat scbeelt ook.

Was jij van plan om vandaag te gaan vliegen?
Want als dat zo is dan wil ik graag even komen kijken ;)

Edit :
Vandaag even wezen kijken, maar was helaas erg rustig door de extreme wind hier.
Er waren wel wat mensen, maar die gingen ook weer weg, want vliegen was niet te doen.
Wel jammer, maar heb advies gekregen om voor helikopters een keer s'avonds doordeweeks te gaan kijken.
Want dan schijnen de heli vliegers meer te vliegen.

Dus dat ga ik maar doen.
Mochten er nog helivliegers op dit forum zijn die bij Cumulus zitten, en gaan vliegen deze week.
Dan hoor ik het graag

Laatst bewerkt:
Back