Robbe 2540: andere WTC en nu ook Techrek

Discussie in 'Duikboten' gestart door toneburst, 23 feb 2006.

  1. toneburst

    toneburst

    Lid geworden:
    16 apr 2003
    Berichten:
    969
    Locatie:
    Nederland
    Jeetje zeg,

    'k wissnie dat ik al zo lang bezig was met deze onderneming. Ik? We....want Jan H. (die van die véél te mooie Gato) is er ook 1 van...
    Lijkt ondertussen een behoorlijk bejaard draadje maar daar ga ik wat aan doen. Kost een paar uur, heb je ook wat!:p:p

    Een zegen dat kerstmis-gedoe, en dan bedoel ik niet 'Urbi et Orbi'. Dan bedoel ik de zeeën van tijd die je hebt om weer 'ns aan de gang te gaan. Dat heb ik dus massief gedaan. Zoals een aantal van jullie weten ben ik inmiddels weer lichtelijk aan 't werk. Leuk hoor 'werk'....maar 't kost zo piep-veel vrije tijd. Voordeel van die tijdsdruk is dat ik dan normaliter optimaal presteer:celebrate:.

    Ik presenteer jullie daarom met niet-al-te-bescheiden trots dan ook 'Techreck U2540 Robbe' 'toneburst-style'. Met een stukkie Engel erbij. Dat laatste is Jan' H.'s schuld!!!!;)

    Het gehele techrek inclusief Engel's 2x 750ml TMax tanks. Let even op de hellingshoek van de achterste tank. Heeft met de spindel van de zuiger te maken...
    [​IMG]


    Zó past 't uiteindelijk in 't achterschip:
    [​IMG]

    Dit is de motorspant, daarachter het deel dat in 't achterschip verdwijnt met de kogel-gelagerde tussen-schroefas:
    [​IMG]

    Centraal tussen de twee zuigertanks zit de 'bak' voor de elektronica en accupacks (fijn zo'n freesbankje!)
    [​IMG]

    En dan om even duidelijk te maken hóeveel gaten ik inmiddels geboord heb...
    [​IMG]

    Zo....

    En nou ben ik 't heeeeelemaal zat! Vandaag....

    Doech,

    Jos
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 dec 2015
  2. MFR

    MFR

    Lid geworden:
    7 jun 2008
    Berichten:
    1.110
    Locatie:
    Haarlem
    Dat ziet er indrukwekkend uit, hoeveel weegt het hele pakket uiteindelijk nu?
     

Deel Deze Pagina