Na wat twijfel tussen de Easyglider Electric en de Robbe Arcus met motor en klapprop, heb ik vandaag de knoop doorgehakt en een Arcus gehaald
Zaken als de kaarsrechte door Robbe reeds geplakte en voorbereide romp, mooie slanke bouw, motorophanging en nog wat details, heb ik deze minder bekende concurrent van de Easyglider het voordeel van de twijfel gegeven
Gezien er hier nog maar weinig ervaringen over de Arcus te vinden zijn, zal ik een poging wagen wat foto's te schieten tijdens het opbouwen (kan even duren
, behoorlijk druk) en deze hier te droppen. T.z.t. zal ik ook laten weten wat mijn vliegbevindingen zijn en wat filmpjes posten 8)
Zal meteen aftrappen met wat plaatjes
De doos met het nieuwe speelgoed
Natuurlijk direct even in elkaar gestoken
Mooie slanke vleugel
Manhoog...
Met stukkie tape de staart compleet gemaakt voor de foto
Set bestaat uit Arcel schuimdelen, handleiding, koolstof staaf (Rechts), stangen bediening rudder/hoogte, zakje kleindelen en de stickerset.
Leuk extraatje is het startelastiek, compleet met grondharing, lijn etc... de Arcus heeft standaard een trekhaak onder de romp zitten.
Borstelloos motorje, 3 cel Lipo 1800mAh, kleine delen & kabels, iets overgedimensioneerde RCsport servo's, Art-tech regelaar en Graupner R16scan ontvanger.
Heb alles deze keer bij Coenraad gehaald, de huisleverancier had geen Arcus voorradig. Spinner en nog wat kleine delen worden nagestuurd.

Gezien er hier nog maar weinig ervaringen over de Arcus te vinden zijn, zal ik een poging wagen wat foto's te schieten tijdens het opbouwen (kan even duren

Zal meteen aftrappen met wat plaatjes

De doos met het nieuwe speelgoed

Natuurlijk direct even in elkaar gestoken

Mooie slanke vleugel

Manhoog...

Met stukkie tape de staart compleet gemaakt voor de foto

Set bestaat uit Arcel schuimdelen, handleiding, koolstof staaf (Rechts), stangen bediening rudder/hoogte, zakje kleindelen en de stickerset.
Leuk extraatje is het startelastiek, compleet met grondharing, lijn etc... de Arcus heeft standaard een trekhaak onder de romp zitten.

Borstelloos motorje, 3 cel Lipo 1800mAh, kleine delen & kabels, iets overgedimensioneerde RCsport servo's, Art-tech regelaar en Graupner R16scan ontvanger.

Heb alles deze keer bij Coenraad gehaald, de huisleverancier had geen Arcus voorradig. Spinner en nog wat kleine delen worden nagestuurd.