Robbe B-25 Mitchell

Ik heb vandaag de Robbe B-25 binnen gekregen. Nu wil ik de vleugel helften bevestigen en volgens de handleiding horen er 2 metalen stangen bij te zitten. Ik heb er maar eentje. Op de foto's in de handleiding staan 2 grijze buisjes in de vleugel waar de metalen stangen in worden geschoven. Nu heb ik maar 1 Buisje in de vleugel en op de plaats van de andere zit geen buisje maar de snelheids regelaar? In de handleiding zit de regelaar in de romp. Er zou wel een 2e stangetje bij kunnen maar dan zit hij niet een buisje en dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Het lijkt me dat het model is aangepast en ze gewoon vergeten zijn de handleiding aan te passen. Kan iemand bevestigen dat dit klopt en ik hem gewoon met 1 stangetje kan vastzetten?

Groeten,

Kris

Hoi Han,

Natuurlijk heb ik Google al gebruikt en had dat test bericht al gezien. Maar dat gaat over de eerste versie. Deze word ook zo beschreven in de handleiding. Ik heb Robbe ook al en mailtje gedaan maar nog geen bericht terug. Ik weet inmiddels dat versie 2 de regelaars in de vleugels heeft in verband met koeling. Hierdoor kan ook de vleugelbevestiging iets anders zijn.

Ik vind het ook een slechte zaak dat er geen wijziging in de handleiding is aangebracht of dat er een losse toevoeging op een a4'tje bij zit. Ik had gehoopt dat iemand ook deze versie had en mij kon vertellen of er inderdaad maar 1 buisje in de vleugel zit en er maar 1 stangetje bijzit.

Groeten,
Kris

Back