Paul,
Ik denk dat ik heb wat jij zoekt en wil je daar graag bij helpen.
Zelf heb en vaar ik ook met een Robbe Diana.
Die boot heb ik jaren geleden eens gekregen en daar zat vrijwel alles van tekeningen tot het jaarlijkse en ooit verplichte PTT keuringsrapport voor de zender nog bij.
Toen de boot in mijn bezit kwam had deze ook al zeker 20 of 25 jaar geen water meer onder haar kiel gehad en was ze aan een grondige opknapbeurt toe.
Die renovatie heeft ze gehad en het is een hartstikke fijne boot om mee te varen.
Met nog een aantal andere schepen in mijn bescheiden vlootje schiet het varen met de Diana er nog wel eens bij in, maar ik heb me voorgenomen daar toch weer eens wat verandering in te gaan brengen.
Ik heb er vanmorgen even naar moeten zoeken, maar heb de tekeningen met bouwhandleiding die ik er destijds bij kreeg, gevonden.
Omdat ik vindt dat ze bij de (mijn) boot horen wil ik ze niet wegdoen, maar de handleiding alvast inscannen en straks, als de coronaregels weer voldoende versoepeld zijn de tekeningen bij een drukkerij laten kopiëren wil ik natuurlijk best voor je doen.
Misschien dat dat laatste nog wel even gaat duren, maar als je weet of aangeef welk deel van de tekening voor jou op dit moment belangrijk is, kan ik misschien proberen om daar alvast wat deel-foto's van maken en die toe te sturen.
Het uitgeknipte deel (of wat daar nog van over was) van de tekening en ooit door de vorige eigenaar gedaan is, heb ik in het handleiding boekje gevonden en was een spantafbeelding.
Dat uitgeknipte deel zal bij het eventueel door een kopieermachine halen misschien nog wel wat problemen kunnen geven denk ik.
Groet en laat maar horen waar ik je mee kan helpen,
Bert
Edit:
Een kort filmpje van mijn boot destijds, het bijbehorende muziekje vond ik toen wel aardig, maar als ik het nu na zovele jaren weer opnieuw hoor, denk ik;

zet dat geluid maar snel uit

.
(2) Aquanut-01 - YouTube