Robbe Disco...beschrijving in het Nederlands?

• Topicstarter Topicstarter djdgdasign
  • Startdatum Startdatum
D

djdgdasign

Guest
Hallo,

ik ben nieuw hier..
Ik ben net begonnen met modelbouwen..
en heb nu al een probleem...
namelijk ik kan geen duits.. en aangezien bij het vliegtuigje wat ik heb gekrgegen alleen een duitse handleiding zit heb ik een probleem ( foto's zijn ook niet al te scherp )
Het gaat hier om een Robbe Disco Arf...
weet iemand of er ergens een handleiding op het net te vinden is in het Nederlands of Engels??
of iemand die hem op de pc heeft staan en hem mij wil mailen?

BvD!!!

Groeten Danny

Welkom Danny :)

Een titel met meer informatie: "Nederlandse bouwbeschrijving voor Robbe Disco?". Meer respons op die manier. Je kunt de titel wijzigen door je bericht te wijzigen.

ok done...
hopelijk heeft iemand er 1 op de pc staan :D k ben redelijk op weg, maar kom er verder niet meer uit:(

ps.
Hoe doen jullie dat?
meteen lijmen of eerst helemaal opbouwen met plakband o.i.d.?
en weet iemand een club in de buurt van Harderwijk, die me evt zou kunnen helpen met bouwen/tips geven en helpen met me 1e paar vluchten??? :lol:

ok top!!
dan zie ik je morgen wel :)

ander vraagje...
als ik later nog een motortje in wil bouwen om te vliegen ( dus niet meer zweven...) kan dan? en een landingsgestel erop bouwen is ook wel handig lijkt mij..( ? ) zijn daar standaard dingen voor te verkrijgen...?

mocht ik een motor in willen bouwen en automatisch landingsgestel
kan ik dan een willekeurig meerkanaals ontvanger met een willekeurig meerkanaals besturing gebruiken? ( uiteraard met zelfde frequentie kristallen ( ? ) ))

nog een domme vraag: hoe krijgen jullie de vliegtuigen ( niet zwevers ) de lucht in?
dmv de propellor..? of een motortje aangesloten op het "landingsgestel" en dan door opwaartse druk..? en dan verder op thermiek?
of combinatie van beide??

ik ben nu nog een beginner maar ben van plan om binnenkort een vliegtuig helemaal zelf te bouwen... vanaf niks met alleen tekening.. denk dat ik er wel lang bezig mee zal zijn, maar houd me in ieder geval van de straat af...
Lijkt me ook wel leuk om dan met dingen te gaan expirimenteren... :) ( vandaar mijn vraag )
als je het heel simpel bekijkt zou het moeten kunnen lijkt mij, gewoon een simpel motortje van eenrc auto pakken die aansluiten om de wielen van je vliegtuig en dan proberen met je rolroeren te stijgen 8) :lol:

Back