Robbe FX 18 2004 pas geleden uit of al heel lang??

• Topicstarter Topicstarter knabbeltje
  • Startdatum Startdatum
High Flyer,
daar ik nog niet zo veel ervaring heb,
wat moet je dan ombouwen???

waarschijnlijk vliegt ie vliegtuigen gas rechts, en helis gas links, betekend dus dat de veerwerking van de stick moet gehaald worden.

antwoord van wiggerich is inderdaad duidelijk, daar kunnen we dus niet meer bestellen helaas.

@jaap, kan je dan niet beter shamrock bellen, dan heb je hem ook vrij goedkoop en thuis afgeleverd.

@gerard,
Natuurlijk als echte hollander heb ik alles een keer of 10 nagerekend.
Maar als ik de losse componenten bij verschillende leveranciers moet halen ben ik toch nog steeds duurder uit.
Bij shamrock is het echt alleen de zender met accu, bij wiggerich zitten er ook 2 mixers en 2 schuiven bij, die je weliswaar zelf moet inbouwen, maar toch kosten die volgens mij ook ongeveer 10 euro per stuk.
verder is dan weer de ontvanger relatief duur bij shamrock (even uit mijn hoofd 89 euro), zou ik die wel weer bij hobby-inn (75 euro) kunnen halen, maar die is dan al weer 15 euro duurder dan bij wiggerich.
Overigens ga ik de servo's gewoon bij toemen halen, vier s3003 voor 30 euro.

als je genoegen neem met een tweede handsje dan moet je ff kijken bij hobby in onder de link tweedehands en dan besturingen want daar staat een fx18 met een heleboel dingen er bij voor 300 euro

Klopt High flyer,
maar die is volgens mij 40mhz.
Ik wil toch echt een 35mhz om te vliegen.
maar in ieder geval bedankt.

ja ik zie het 40 mhz dat is niet leuk
maar ik heb mijn eerst fx-18 bij hk-modelllbau gekocht op de beurs in dortmund koste toen 219E met alles er bij behalfe de uitbrijdingen maar ik maak bijna allemaal zelf op de schuifjes na dan
nu kost de 35mhz nimh 1400mah met ontvanger en servo's s3001x3 daar 235 E dus op zich als het voor jou kan zou ik weer wachten tot dortmund want dan zijn de prijsen zo wie zo laag
en noem me maar marco.
ik houw alleen deze nick omdat mijn echte naam al bezet is

Marco,
Klinkt aanlokkelijk, maar ik geloof dat de beurs pas in april is of zo???
Ik wilde eigenlijk proberen eerder te starten met vliegen.
Maar ja dan moet het weer een beetje meewerken.

groet,
Jaap

Back