Robbe FX 18

• Topicstarter Topicstarter Beemerke
  • Startdatum Startdatum
Vandaag wat materiaal gaan halen in de modelbouwwinkel in de Langestraat in Brugge, natuurlijk is de dinsdag de sluitingsdag :evil:

Eh, jij bent iets gaan halen terwijl de winkel dicht was???

volgens mij valt dat onder inbraak :rolleyes:

Overgens wel goed dat je het hier ff neerzet, leuke prijs voor die zender, zal vast wel iemand zijn die hem wil, maar of die dit topic leest...:(

Groet,
Robert

Vraag dan aan een moderator of dit topic naar het vlieg/vaar gedeelte kan worden verplaatst.

trucker rijden over het algemeen vaak met 40 mhz volgesmij.
of ik ben de enige:p
volgensmij mag je met 35 mhz nieteens rijden en is dat alleen maar voor vliegen.
er zijn ook frequenties die in nederland nieteens toegestaan zijn.
iemand had laatst een F-16 uit het buitenland laten komen maar als die 72 mhz is ofzoiets komt hij egt nederland niet in:(

grtz Jan Willem

ga naar google modelbouwfreqentie's.
op deze lijst staan alle kanalen en fr.welke hier zijn toegestaan.Waarvan 35mhz uitsluitend vliegen.30 mhz is niet meer te krijgen,2,4 ghz.is voor alles te gebruiken.
als men op 35 mhz. rijdt loopt men de kans op een bekeuring en op beurzen krijgt men het betreffende kanaal niet om te rijden.
dit is op het forum al diverse malen aangegeven.
vr.gr.adrie

ga naar google modelbouwfreqentie's.
op deze lijst staan alle kanalen en fr.welke hier zijn toegestaan.Waarvan 35mhz uitsluitend vliegen.30 mhz is niet meer te krijgen,2,4 ghz.is voor alles te gebruiken.
als men op 35 mhz. rijdt loopt men de kans op een bekeuring en op beurzen krijgt men het betreffende kanaal niet om te rijden.
dit is op het forum al diverse malen aangegeven.
vr.gr.adrie

Wie controleerd dit?? want ik heb ook een 35mhz voor tank en deze werd mijn aan geraden door de winkel waar ik deze kocht.

Is de winkel dan niet verantwoordelijk voor wat zij verkopen ??

Wie controleerd dit?? want ik heb ook een 35mhz voor tank en deze werd mijn aan geraden door de winkel waar ik deze kocht.

Is de winkel dan niet verantwoordelijk voor wat zij verkopen ??
een winkel die dit doet is niet goed bij de tijd,maar de gebruiker is altijd verantwoordelijk voor zijn daden.Maar ik zou wel reclameren bij de betreffende winkel.
gr.adrie
,

nee de winkel is niet verantwoordelijk.
De persoon die de zender zelf in de hand houd is verantwoordelijk.
Deze zender mag iedereen hebben maar niet idereen gebruiken en elke nederlander is geacht de wet te kennen word er dan gezegd.. dus krijg je gewoon een bekeuring van inspectie van (naar ik weet) verkeer en waterstaat afdeling radio telefonie danwel VERON of een andere instelling. De politie kan ook controleren

zie de wet : wetten.nl - Wet- en regelgeving - BWBR0009950

amaai , daar hebben we hier in belgie nog geen last van gelukkig ik heb m'n trucks ook op 40 mhz rijden , maar daar varen de boten ook weer op
en bij ons op beurzen wordt dat afgesproken de auto's van zo laat tot zo laat , zo ook voor de boten , vliegers en trucks en de freqeunties die niet worden gebruikt daar kan wel de ganse dag me gereden , gevaren of gevlogen worden

vliegen is in NL 35 MHz en varen/ rijden is 40MHz of 2,4GHz
Er zijn weinig mensen die vliegen met 2,4 heb ik begrepe

uhmm genoeg die vliegen met 2.4ghz
weinig die varen met speed op 2.4ghz door het water gordijn

Back