B
Beemerke
Guest
...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag wat materiaal gaan halen in de modelbouwwinkel in de Langestraat in Brugge, natuurlijk is de dinsdag de sluitingsdag :evil:
ga naar google modelbouwfreqentie's.
op deze lijst staan alle kanalen en fr.welke hier zijn toegestaan.Waarvan 35mhz uitsluitend vliegen.30 mhz is niet meer te krijgen,2,4 ghz.is voor alles te gebruiken.
als men op 35 mhz. rijdt loopt men de kans op een bekeuring en op beurzen krijgt men het betreffende kanaal niet om te rijden.
dit is op het forum al diverse malen aangegeven.
vr.gr.adrie
er staat toch duidelijk dat 35mhz uitsluitend voor vliegen is,vliegen mag men overalop.Dit wordt op evenementen gecontroleerd door de radiocontroledienst en er zijn al verbalen uitgedeeld.40 mhz mag volgesmij wel voor allebij.
maar er is egt bijna niemand die met 40 vliegt
grts JaN Willem
een winkel die dit doet is niet goed bij de tijd,maar de gebruiker is altijd verantwoordelijk voor zijn daden.Maar ik zou wel reclameren bij de betreffende winkel.Wie controleerd dit?? want ik heb ook een 35mhz voor tank en deze werd mijn aan geraden door de winkel waar ik deze kocht.
Is de winkel dan niet verantwoordelijk voor wat zij verkopen ??