Robbe Hit electro zwever motoradvies gevraagd

Hallo,

Wie kan me helpen,ik ben een electro zwever (Robbe Hit)vliegklaar aan het maken die ik een keer gewonnen heb,als accu gebruik ik 3 cellen lipo 2100 mah en ben op zoek naar een vooral goedkope brushless regelaar/motor hiervoor :-)
En dan ook nog de juiste prop ervoor.

Wie heeft suggesties? :-)

Groeten,
Marcel

mischein is het ook makkelijk om de span en het gewicht te noemen, wat makkelijker voor de mensen die hem niet kennen :D

Net je laatste post gemist. Als je onder de kilo vliegklaar gewicht zit, dan moet het wel kunnen met dat setje van de Swift. Ik denk dat je dan op een 8 X 4 of 9 X 4 prop uitkomt.

In een ver verleden toen borstelloze motoren nog niet bestonden heb ik een Robbe Hit gevlogen met een standaard Speed 400 motor zowel vertraagd als direct aangedreven. De accu bestond uit 7 cellen, de capaciteit weet ik niet precies meer maar het zal rond de 500 mAh zijn geweest. Vooral de vertraagde uitvoering met een 8 x 4 prop deed het heel aardig.

Met een moderne lichte borstelloze motor en een propeller rond de 8 x 4 - 9x4 bij een behoorlijk toerental moet de Hit prima vliegen.

Met vriendelijke groet,

N.P.S.

Back