Robbe infinity 2 lader

• Topicstarter Topicstarter zwol
  • Startdatum Startdatum
Z

zwol

Guest
Ik heb op marktplaats een nieuwe infinity 2 lader gekocht. Nu las ik op dit forum de nederlandse handleiding van de infinity 2, En hier staat in dat je accu's kan laden van 0,1 AH tot 3 AH. Nu heb ik accu's die zijn 3,3 AH.
Kan ik deze toch met de infinity 2 laden?

groetjes Zwol

Geen enkel probleem, let op dat je bij Nimh. cellen de lader op sensitive zet. Ik heb de mijne laten verbouwen en nu kan ik er ook lipo`s mee laden, geweldig apparaat !

Bedankt voor de snelle reaktie. Ik heb de infinity 2 op marktplaats gekocht. Ik heb hem nog niet binnen. Ik denk dat het wel een goede lader is want ik heb de ultimate ook gehad. En die was ook goed.
Ik heb nog zitten twijfelen maar ik denk dat ik hier aan wel een goede koop heb gedaan. De aller nieuwste inclusief verzendkosten voor 100 EU.

gr Zwol

Als het de allernieuwste is zou hij ook lipo`s aan moeten kunnen.

Zoniet heb je er een flinke prijs voor betaald maar heb je zeker een goede lader.

sorry voor de late reaktie maar ik ben op vakantie geweest.
Het is de nieuwe lader die ook lipo's kan laden. Dus ik denk dat 100 EU incl verzendkosten geen slechte prijs is. Het is ee nieuwe lader met robbe garantie. Ik heb hem op ebay.de zien staan voor 130 EU en dan komen de verzendkosten er nog overheen.

gr zwol

Back