Robbe Nano Jets

Vandaag de Maiden gedaan van de F16.. Man man man, wat vliegt dat ding gaaf zeg!

Filmpje:

Ode aan Junkie voor het filmen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dat stock? Niet flauw kwa snelheid vind ik. ;)
Hoelang vlieg je daar nou nog mee op een accutje?
Ik heb dingen gelezen over de F18, 6~7 minuten!

En wat is dat nou met die accu?
Lijkt wel een 2200 ofzo, en zo bol als een gehakbal!

Laatst bewerkt:
Haha, die bolle accu, dat is idd een 2200 3S. Kwam uit een Graupner Eurofighter vandaan, nadat die geland was.

De F16 is inderdaad stock. Verder niets aan gedaan. De accu die erbij zit
is een 3S 850Mah en kon er ongeveer 5 min. mee vliegen. Exacte vliegtijd tot accu inkakt niet gemeten nog.

Zo gaaf als dit vliegt, dat smaakt naar meer EDF ;)

Dus 5 minuten met verse lipo een nog niet ingelopen motortje.
Dan zou die 6~7 minuten best nog wel eens kloppen misschien.

Pieter, verkoop die 64mm fan set nou es joh,
dan kunnen wij ook eens aan de bak! ;)

Wij zijn met ons clubje van 3 namelijk ook van plan om eens 3 van die muggen los te laten op ons veld.
Het wordt waarschijnlijk een F86 Sabre, een F18 Hornet, en een AMX.
We gaan denk ik net zolang door tot ze ook ons gaan dwingen een dBa meting te laten doen. :lol:

Laatst bewerkt:
Het probleem met de servo's licht er aan wat de importeur voor electronica vraagt in de jets
goedkoop of goede kwalitijd
zovel graupner als robbe maken zelf niks meer wat electronica betreft
Alle edf jets van foam worden in cina gemaakt
Somige duurdere jets zoals die van sapac ook

Het is dus een kwestie van wil de verkoper kwalitijd leveren of snel geld verdienen
Aangezien robbe en graupner alebij maar een paar jets verkopen is het eerder geld verdienen

@Sven, de 65mm edf set (4s lipo) is waarschijnlijk verkocht ;)

ik hou je op de hoogte.

En dan sven, zouden we er geen 1300 mah's in plempen? dan kunnen we lekker lang vliegn man! OF zou 1000 genoeg zijn>? dan halen we 8 minuten?

ZO.....

binnenkort een review van de HK nanojets :)

- f86
- amx
- f18

:)

we hebben er zin an !

Ze zullen voorzien worden van 1300 mah 30c lipo's :)

ZO.....

binnenkort een review van de HK nanojets :)

- f86
- amx
- f18

:)

we hebben er zin an !

Ze zullen voorzien worden van 1300 mah 30c lipo's :)

Cool, ik hou dit draadje in de gaten!

Ga je bij voorbaat al servos oid vervangen of kijken jullie hoever je komt met de versie zoals die uitgeleverd wordt?

Als ik het GOED gevolgd heb hier, waren er alleen servo's kapot van de Robbe uitvoeringen toch?

in de HK uitvoeringen zit andere electronica als het goed is.

Er zat ook een foldertje bij met nog meer nieuwe modellen die eraan komen, waaronder een Mig-15 echt super mooi! Misschien zelfs mooier als de F-86

Ter vergelijking tussen de F-86 en de MIG-15 (de Mig-15 van J Power is dan wel rood i.p.v. een metaal kleur)

F86Mig15Chino2006.jpg

Er zouden van jpower in totaal 20 nanojets komen als ik het goed had gelezen. Zelfs 2 motorige!

Als de nanojets die we nu besteld hebben goed bevallen, sluit ik het niet uit, dat er een 2 motorige bij komt tegen die tijd :)

Mijn F-86 van robbe heeft dan mazzel denk ik. Wellicht hielp het balanceren van de fan ook tegen trilling in de servo. Nu 30-40 vluchten later heb ik alleen de tanks terug moeten lijmen omdat die op de verf waren gelijmd, en dat laat zo los bij volgas tegen de grond (limbo vliegen, net te laag). Met windstil weer op minimaal gas mooi rond vliegen bespaard ook enorm veel stroom. Dan gaat er net 600 mAh doorheen in 5 min, normaal 800.

Uitbalanceren van de fan's gaan wij ook gelijk doen denk ik.

Mooi te zien dat je er zoveel plezier van hebt tadango, dath open wij ook te hebben!

lol moet je deze servo eens zien op 2:00 minuten

Laatst bewerkt door een moderator:
What the...................

misschien de servotjes maar uitwisselen gelijk dan???? (heb toevallig nog 2 9 grams servotjes liggen)

Back