In een zeldzaam droog en minder winderig moment [buiten wind voor de duidelijkheid] zag ik de kans om nog een keer te gaan vliegen met de Nano F-18.
Nou na een rondje of vier voelde het goed genoeg aan om eens helemaal flat out te gaan,.
God alle machtig was is dat kleine kreng snel !!! verrekte me nek bijna !
Dat is echt even wennen zeg en je heb gewoon een twee a drie bochten nodig om ,m weer af te remmen.
Het landen gaat best goed ,.paar keer de grens op gezocht aka stall snelheid maar die is aardig laag en met een klein briesje plof je ,m makkelijk neer zonder veel poespas.
Heb alleen de onderkant wel met pattex hobby tape strak en netjes wat banen geplakt over de lengte van de motoren en neus op zo manier dat je ze bijna niet ziet maar het is geen overbodige luxe om te doen gezien de erg kwetsbare originele lak er snel af gaat met buik schuiven op gras heb ik het idee en ben het maar voor geweest en werkt perfect zo te zien.
Zo heb ik ook de voor randen van de vleugel en inlaten en neus net een ander tint blauw gegeven van een harde lak type zodat die ook niet snel beschadigen en als dat wel zo is heb ik het zo bij getipt.
En de raketten zijn er af alleen op de uiteinde van de vleugel heb ik ze laten zitten en de rest paste wel mooi op z,n grotere Russische broer hier naast ,m op de foto.