Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo, inmiddels 4 vluchtjes verder, met de originele servo's, ging perfect tot vanmiddag.
Als ik weinig gas geef is er niks aan de hand, als ik middel tot vol gas geef dan zijn de trillingen zo hevig (kan er niks aan veranderen, fan is gebalanceerd en loopt nergens meer aan, gewoon teveel power) dat 1 van die servo's uit zichzelf begint de bewegen. Waarschijnlijk zit er een potmeter of iets niet goed en is door de trillingen erg rap gaan slijten.
Maandag ga ik effe nieuwe servo's halen, moet ik dan voor metal gear of carbon servo's gaan? Het moeten erg robuuste servo's zijn want alles trilt als een gek.
Hij vliegt btw ietsjes harder dan de originele nanojets, maar niet veel. Wat ie wel heeft is stuwkracht, hij klimt bijna net zo hard als een normale nanojet van robbe vooruit vliegt.![]()
Waar ligt het juiste zwaartepunt van de amx? Gisteren 1 geprobeerd met het zwaartepunt volgens tekening..... was net een dartpijlFlink naar achteren was te vliegen maar nog wat neuslastig. Vloog wel mooi stabiel
Alleen de fan nog balanceren voor wat meer vermogen, loopt ook een tikje aan.
Ok, zal de volgende keer een controleren. 3,6cm gaven ze op vanaf de vleugel lijst.
[URL="- F-16 Nano jet Turnigy onboard FPV camera test[/URL]
Hier even een test met on-board camera.
Ik had de turnigy ultra-mini camera zoveel mogelijk naar het midden op de vleugel gezet, maar dat veroorzaakte uiteraard enorme weerstand en verminderde draagkracht van de vleugel... Zoals je kan zien heb ik meteen een stall als ik een loop probeer, en hij valt als een baksteen uit de lucht zodra ik de gas loslaat om te landen.
De beelden vallen gelukkig wel mee![]()
Was zo een klote weer de laatste tijd,.ben maar aan een nieuwe skin begonnen.
Ben ook al weer bijna klaar,.
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb de nummers en markings ook al in huis van een oude revell kitt![]()
Hé GP64, zo kan jij hem ook maken.
Deze is mooier dan de blauwe van de Bleu Angels.