Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een Nova cuatro (benzine) op het oog, maar zit met een paar vragen,
Namelijk, de onderdelen lijken heel schaars te zijn, en het toestel is hoogstwaarschijnelijk al ettelijke jaren oud.
Kan er mij iemand advies geven?
Hartelijk dank,
neem eens contact met Alex van rc-market, volgens mij kan je van deze heli nog alles vinden.
Moest de ruil niet doorgaan.... er staan wss nog steeds twee trexen te wachten.
Hallo,
Dat is een 50tands tandwiel voor de oudere type futura. Als je deze bedoelt, deze wordt verkocht door Moskitohubi op ebay.de -> +++ Neues Futura , Nova Messing Zahnrad / 50 Zähne +++ | eBay
op de Nova cuatro zit een maingear die is 73 tands, bedoel je die soms?
Groet Eric.
Yep, die bedoel ik. Ik heb ooit een advertentie van jou gelezen dat er zo`n maingear in zat. Of ben ik abuis ? Ik heb hier een gloednieuwe Nova staan en ben spare`s aan het verzamelen. De heli is gewoon zo mooi.
Dat klopt Rheli,
Ik vlieg alleen maar met een messing tandwiel. Een heel klein beetje titan vet is nodig, anders vreet het tandwiel in door het pinion tandwiel.
Voorbode voor het invreten is "stofgoud" overal op je heli.. :0)
Dat tandwiel sneuvelt snel als je tailgear (het tandwielhuis welke bovenop het flatgear zit) behuizing van plastic is.
Waardeer je deze op naar aluminium en stel je hem af met het "papiertje" dan zul je zien dat deze geen issue's meer heeft.
De zwakke schakel blijven de tandjes in het achterste tailgear...
Die hou ik dan ook in reserve.