Robbe Piper Super Cub.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grote twijfel of ik nog wat ga doen aan deze piper de komende tijd.
Vandaag namelijk een groooote piper cub gekocht 2dehands. :cool:
Dat is dus mijn 3e piper ;) Misschien beetje overdreven :rolleyes:

Misschien gaat de 'bouwdoos' nog wel in de verkoop om wat plaats te maken in de hobbykamer ;)

Grtjs

gewoon lekker afbouwen dat ding:)
voor deze mooie hobby moet je gewoon maar een beetje ruimte maken;)

laat maar weten als hij eventueel in de verkoop gaat:)

gr,
stephan

gewoon lekker afbouwen dat ding:)
voor deze mooie hobby moet je gewoon maar een beetje ruimte maken;)

laat maar weten als hij eventueel in de verkoop gaat:)

gr,
stephan

Het probleem is dat ik maar op een 2 kamer appartement woon.
Dus ruimte is een echt probleem :( En 3 piper's is ook een beetje teveel van het goede he ? :P

En de piper staat al in het te koop gedeelte ;)

Groetjes Danny,

kan je de servo's van de rolroeren bijvoorbeeld combineren op 1 kanaal? Hetzelfde geld voor de flaps (ik wil wel niet overschakelen op flaperons).
Raad is hiervoor uitermate welkom, maar dat moet ik misschien elders op het forum vragen?

Hoi,

je kan beter de flapservo's met een Y-kabel op hetzelfde kanaal zetten.:teacher:

Als je de rolroeren ieder met een eigen servo/kanaal aanstuurt kan je namelijk nog differential in je zender gebruiken. Met twee servo's op een kanaal lukt dat niet :nooo:

Als je de servo's voor de flaps inbouwt, houdt dan rekening met de draairichting. Doordat je een Y-kabel gebruikt kan je die immers niet van 1 servo reversen, indien dat nodig mocht blijken ;) Als je er bij het inbouwen rekening mee houdt, voorkom je dat probleem. :thumbsup:

Als noodoplossing zou het nog kunnen dmv een stukje extra electronica, maar voorkomen is beter dan genezen.

Grtz,
Menno

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back