Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was de foto vergeten, hier alsnog.
Net lid geworden,Was de foto vergeten, hier alsnog.
Net lid geworden,
Al heel lang in het bezit van een half afgebouwde Pirol. Inmiddels tijd en inspiratie om het model af te bouwen. Maar ik kan nergens de bouwbeschrijving terugvinden. Mag ik een kopie van uw exemplaar, uiteraard tegen vergoeding.
m.vr.gr. Roel Nooi (06-53842550 harms-nooi@planet.nl. Uffelte).
Net lid geworden,
Al heel lang in het bezit van een half afgebouwde Pirol. Inmiddels tijd en inspiratie om het model af te bouwen. Maar ik kan nergens de bouwbeschrijving terugvinden. Mag ik een kopie van uw exemplaar, uiteraard tegen vergoeding.
m.vr.gr. Roel Nooi (06-53842550 harms-nooi@planet.nl. Uffelte).
Sikorsky: Een te gekke aanwijzing, dank je wel. Inmiddels een uitdraai van het internet geplukt.Roel nog even op google gekeken, als je zoekt op bauanleitung robbe Pirol kom je ook bladzijden met instructies tegen in het Duits.
Mvg.
Sikorsky , ik ben heel benieuwd naar bewegende beelden !
Jou project ziet er top uit
Gr freek
Wat mijn halfafgebouwde Pirol betreft, die vaart voorlopig nog niet. Zo langzamerhand heb ik alle onderdelen terug gevonden. Alleen het staaldraad (14 meter t.b.v het oprichten van de mast ( de wantdraden) kan ik niet terugvinden. Weet je adres waar je dat draad verkrijgen c.q. kopen. Nog een misschien domme vraag. Ik heb weinig ervaring met fora. Waar kan ik teruglezen, hoe op een correcte manier te "opereren" op het modelbouwforum ? Dank alvast.Sikorsky: Een te gekke aanwijzing, dank je wel. Inmiddels een uitdraai van het internet geplukt.
Alleen het staaldraad (14 meter t.b.v het oprichten van de mast ( de wantdraden) kan ik niet terugvinden. Weet je adres waar je dat draad verkrijgen c.q. kopen.
De afbouw van mijn Robbe Pirol vordert gestaag. De ontvanger is nog 27 MHz. De oorspronkelijke zender is zoek. Een Robbe eco fm (Waarschijnlijk opgebruikt door een van zoons en daarna zoekgeraakt helaas). Wie weet of heeft nog een zender 27 Mhz. Zijn er alternatieven voor de Robbe zender ?
Nog een vraag ? De bedrading van de diverse onderdelen -zender,winch,roerbesturing- bestaat uit drie draadjes-rood,zwart en wit/grijs. Waarvoor is die witte eigenlijk ? Alle stekkertjes zijn van Robbe. Zijn die nog te krijgen of is daarvoor ook een alternatief. Dank voor de aandacht.