robbe poker

• Topicstarter Topicstarter corvettc6
  • Startdatum Startdatum
C

corvettc6

Guest
beste bouwers ik heb net een volgens mij hele oude buggy gekocht voor maar 40 eu met een monza 3,5
na wat poetsen en sleutelen mag het resultaat er wezen achter div zat verkeert om en meer van dat soort leken werk er zat nog een kap van een mc laren f1 bij meteen ook maar de schaar ingezet er zaten nog wat velgen en banden bij ook meteen maar even opgepoetst fotos volgen
mijn vraag is weet iemand nog of er onderdelen in omloop zijn

Geachte Corvette,

Als u naar imageshack.us gaat kunt u daar uw foto uploaden.
Dan kopïeert u de bovenste code, deze kunt u vervolgens in uw bericht zetten door op het Icoontje met 'De bergjes' te klikken als u een bericht schrijft,

dan nu wat fotos als het lukt snap niet helemaal met de bergjes
ImageShack -
hoop dat ze dr op staan

Laatst bewerkt door een moderator:
beste bouwers ik heb net een volgens mij hele oude buggy gekocht voor maar 40 eu met een monza 3,5
na wat poetsen en sleutelen mag het resultaat er wezen achter div zat verkeert om en meer van dat soort leken werk er zat nog een kap van een mc laren f1 bij meteen ook maar de schaar ingezet er zaten nog wat velgen en banden bij ook meteen maar even opgepoetst fotos volgen
mijn vraag is weet iemand nog of er onderdelen in omloop zijn

Foto's zijn niet gelukt, maar ik adviseer ook even wat leestekens te gebruiken.
Lezen is erg lastig zo!

Foto's zijn ook via dit forum te plaatsen...Heb al gespeurd naar een "how to" verdorrie kan hem niet vinden...maar is er wel:zon:

Wel nostalgie, zo'n Poker. Van een jaartje of 15 geleden, als ik me niet vergis..

Ik zie z'n foto's gewoon op imageshack hoor :confused:

sam0072.jpg

Foto's zijn ook via dit forum te plaatsen...Heb al gespeurd naar een "how to" verdorrie kan hem niet vinden...maar is er wel:zon:

Wel nostalgie, zo'n Poker. Van een jaartje of 15 geleden, als ik me niet vergis..
idd een oudje

ben van plan om meerdere dingen voor de poker te gaan aan schaffen monster body en steunen+wielen.
truggy wielen.
en het mooiste ik heb een conversie kit gezien om hem naar een f1 omtebouwen weet iemand daar meer over het is dan de robbe probe f1? mis komt dr in de toekomst ook nog wel een heel snel blokje op

boedloe 19 hex gewoon moer 19 dus of is dat een gangbare maat en welke maat heeft bvd een savage en weet iemand of horman nouw ook 6 kant meenemers heeft bvd jongens

wie heeft Robbe Poker onderdelen te koop

Na 15 jaar onze Robbe Poker 4 wd weer van stal gehaald en het is weer genieten. Wie heeft nog een onklaar geraakte op zolder staan en wil deze restanten verkopen. Of wie heeft er nog onderdelen of weet waar deze te koop zijn. Mn plastc tandwiel 50 tands

Bellen kan ook 0646606205

Jan

ik heb nog zo'n uitlaat liggen denk ik.
Als je kunt tonen hoe het tandwiel eruit ziet, kan ik mogelijk eentje maken uit teflon. Ondertussen met succes op een paar van mijn andere auto's gedaan.

Back