Robbe PowerPeak 2 ombouwen naar Lipo's laden?

Beste mensen, weet er iemand of het (nog) mogelijk is om een Robbe PowerPeak 2 om te bouwen of te upgraden zodat ie lipo's kan laden?
En wat het eventueel zou kunnen kosten....?

Hallo

Wat je op onze besite zei over Jan van Mouwerik,denk ik niet dat dat gaat.
Ik denk dat hij alleen maar werkt voor Graupner,

Ik denk beter dat Danny dan eens een berichtje naar Robbe stuurt om te vragen of dat wel kan.

Anders moet je Daniel Cortjens het eens vragen,want hij weet heel veel over elektronica(hij heeft ook Jaak zijn lader een nieuwe laadstroopm gegeven...)

mvg,

Gor

Hoi Gor,
Ik dacht dat Jan ook serviceman/reparateur van Robbe was....
Waarschijnlijk moet het apparaat een software update krijgen en dat kan inderdaad alleen via de servicedienst van Robbe.
Misschien beter Jan een pb-tje sturen....

Jan van Mourik (Corrien op 't forum) is volgens mij ook de servicemonteur van Robbe. Van de Powerpeak infinity 2 weet ik in ieder geval dat de Eprom's niet meer te leveren zijn. Maar Corrien meldt zich vast nog wel op dit draadje.

Corrien (Jan) is wel degelijk servicemonteur van Robbe, ook graupner. Meende zelfs dat hij eerder ook nog multiplex en andere aanverwanten.

Echter zijn de robbe updates niet meer te krijgen.

Hij zal zich zeker melden aangezien hij altijd vlot reageert op deze draadjes.

Mvg, Vincent

Er zijn voor slechts een beperkt aantal Power Peak laders upgrades geweest. Dit betrof de Ultimate, de Infinity 2 en de Maxamp. Voor de Ultimate en de Infinity 2 zijn de benodigde microprocessoren niet meer leverbaar, dus het upgraden is niet meer mogelijk.

Voor diegenen, die zich afvragen wat ik de hele dag doe is hier een quote uit een ander draadje:
Corrien zei:
... ik ben servicedienst (voor Nederland en België) voor de merken Robbe, Multiplex, Simprop, Graupner, Hitec, Kyosho, Ikarus, Protech, HPI, TLP en Scen. Ik heb Tamiya voor België, doe zaken met verschillende importeurs en ben in afwachting van een nieuwe importeur voor de merken MaToys en Carisma. Verder komen er nogal wat exotische merken op tafel omdat veel winkeliers maar één reparatiedoos hebben....

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik was er al bang voor dat het niet meer zou gaan om de lader te upgraden maar zoals we hier zeggen : Niet geschoten is altijd mis.. :wink:
En had ik dus toch gelijk hé....Jan is service-reparateur van zowat alles...... 8O :wink:

Dat geeft niks hoor. Integendeel! Dit gaf mij een aanleiding om weer eens schaamteloos op te scheppen :lol: !

Back