robbe PROFI HOME CHARGER v2

hallo allemaal

weten jullie mischien of er ook een nederlandse handleiding in pdf op internet staat over de nieuwe robbe PROFI HOME CHARGER lader.

ik hoor graag van jullie gr. stanley

ps. mag ook evt. via een pb.

Tja, das een feit, maar persoonlijk vind ik Engels wat toegankelijker dan Duits...

Next best thing, weet je wel... :rolleyes:

Is er iets wat je wilt weten? Ik heb deze lader dus ook en ken volgens mij alle functies door en door :mrgreen:

Het is een bekent probleem, een handleiding in het Nederlands. In heel veel gevallen bestaat die niet eens en zullen we het met Duits of Engels moeten doen. Voor de meeste van ons is Engels het makkelijkst te begrijpen vandaar dat er dan ook vaak naar een Engelse handleiding wordt verwezen. Het is dus geen onwil dat er geen link of iets dergelijks naar een Nederlandse handleiding wordt gegeven, die Nederlandse versie is er gewoon niet. :(
Ik ben voor je op zoek geweest naar de Nedelandse handleiding voor deze lader en ik heb hem gewoon nergens kunnen vinden. Als hij zou bestaan dan zou de winkel waar je de lader gekocht hebt die handleiding aan jou moeten kunnen geven. Dus is het eerste wat je moet doen, naar die winkel toe gaan. Hebben die niets dan kan je navragen op dit forum of elders op het internet maar dan moet je er wel ernstig rekening mee houden dat er geen Nederlandse versie bestaat.
Zoals ik al schreef ik heb hem niet kunnen vinden en denk dan ook dat hij niet bestaat. Ik ben het er wel mee eens dat het verplicht zou moeten zijn dan elke leverancier die zijn spullen in Nederland verkoopt er ook een Nederlandse handleiding bij moet doen. Misschien is dat ook al wel verplicht maar dat wordt dan erg slecht gecontroleerd en gehandhaafd. Als er al een Nederlandse tekst ergens op het velletje bij staat dan is die ook nog heel vaak zo goed als onleesbaar. Alsof ze de oorspronkelijke tekst door Babelfish of zo hebben gehaald. Hier valt nog heel erg veel te verbeteren maar ja, dat is allemaal politiek en laten we daar maar niet over beginnen. :(:(

Heb hier hetzelfde probleempje, maar gewoon de woorden die te moeilijk voor je zijn ff vertalen en je komt er wel uit.

Is mij ook gelukt en als het mij gelukt is haha dan kan iedereen het.

Grundmann... Hmmm, klinkt Duits...

Tolk toevallig? ;)
Duits? Ja, maar wel lang geleden. Mijn familie is zo'n 200 jaar geleden naar Nederland gekomen.
Tolk? Nee, ik heb op school wel Duits geleerd en kan het redelijk lezen en spreken. Verstaan gaat ook redelijk maar dan moeten ze niet al te snel spreken, dan raak ik wel eens de draad kwijt. :):):)

Back