Hallo,
Ik heb nog een ouwe Robbe Ranger op de kast liggen.
De vleugel is al diverse malen gebroken vroeger bij het "proberen te leren vliegen" , wel steeds gemaakt en volgens mij zit het als een huis.
Nu ben ik dus 10 jaar verder en wil eigenlijk heel graag gaan zweven met een motorzwevertje.
Mijn vraag : Is het nog de moeite waard om hem een beetje toonbaar te maken ?
(moet een nieuwe regelaar in a 12 euro en wat werk) of vliegt het als een natte krant ?
Ik heb namelijk geen zin om een hoop tijd in een toestel te steken waarvan al gezegd wordt dat het totaal niet vliegt of heel slecht zweeft.
Dan spaar ik liever even door voor een andere zwever.
Als het wel de moeite is weet iemand dan toevallig waar het zwaartepunt moet liggen ?
(meestal ongeveer 1/3 vanaf de voorlijst maar geldt dat ook bij zwevers ?)
René
Ik heb nog een ouwe Robbe Ranger op de kast liggen.
De vleugel is al diverse malen gebroken vroeger bij het "proberen te leren vliegen" , wel steeds gemaakt en volgens mij zit het als een huis.
Nu ben ik dus 10 jaar verder en wil eigenlijk heel graag gaan zweven met een motorzwevertje.
Mijn vraag : Is het nog de moeite waard om hem een beetje toonbaar te maken ?
(moet een nieuwe regelaar in a 12 euro en wat werk) of vliegt het als een natte krant ?
Ik heb namelijk geen zin om een hoop tijd in een toestel te steken waarvan al gezegd wordt dat het totaal niet vliegt of heel slecht zweeft.
Dan spaar ik liever even door voor een andere zwever.
Als het wel de moeite is weet iemand dan toevallig waar het zwaartepunt moet liggen ?
(meestal ongeveer 1/3 vanaf de voorlijst maar geldt dat ook bij zwevers ?)
René