A Adrie 13 jan 2011 #1 Hallo kan mij iemand advies geven hoe een borsteloze motor half gas goed draait en volgas vastloopt wie heeft daar een anwoordt op nerijde@hetnet.nl
Hallo kan mij iemand advies geven hoe een borsteloze motor half gas goed draait en volgas vastloopt wie heeft daar een anwoordt op nerijde@hetnet.nl
ron van sommeren Forum veteraan 13 jan 2011 #2 Helpdesk is voor problemen met forum Adrie. Jouw vraag kun je beter stellen in Model elektronica - Modelbouwforum.nl of Electro vliegtuigen - Modelbouwforum.nl Geef dan ook aan wat je met 'vastlopen' bedoelt, dat is mij in ieder nog niet duidelijk. Je kunt de moderatoren vragen om deze discussie te verplaatsen d.m.v. klik op naast je openingsbericht, onder jouw naam. Beter om je e-mail adres te verminken, bijvoorbeeld 'nerijde apestaartje hetnet punt nl' , dit ter voorkoming van (meer)spam in je mailbox. Laatst bewerkt: 13 jan 2011
Helpdesk is voor problemen met forum Adrie. Jouw vraag kun je beter stellen in Model elektronica - Modelbouwforum.nl of Electro vliegtuigen - Modelbouwforum.nl Geef dan ook aan wat je met 'vastlopen' bedoelt, dat is mij in ieder nog niet duidelijk. Je kunt de moderatoren vragen om deze discussie te verplaatsen d.m.v. klik op naast je openingsbericht, onder jouw naam. Beter om je e-mail adres te verminken, bijvoorbeeld 'nerijde apestaartje hetnet punt nl' , dit ter voorkoming van (meer)spam in je mailbox.