Robbe scarab

• Topicstarter Topicstarter _monster_beetle
  • Startdatum Startdatum
M

_monster_beetle

Guest
Kunnen jullie zeggen wat de waarde van de Robbe Scarab ongeveer is? Het is een elektro tweemotorige boot.

De boot is (nog) niet inmijn bezit. Misschien binnenkort wel. Maar dan houd ik hem liever compleet.

Toch niet voor 150,- zoals in de advertentie staat mag ik hopen?

50-60 hooguit voor een dergelijk bootje.
voor 150 heb je veel betere boten.

nee, ik kan hem misschien ruilen voor mijn taxi II vliegtuig. Dus dat ben ik aan het overwegen.

60 euro maar dan zal de zender er wel bij moeten zitten .

het is al een ouwe boot en van abs
wat gebeurt er met abs als het oud word .
het word broos en is niet te herstellen..

ik denk dat de taxi 2 meer waard is.

greetz jaimy

Zou ik ook niet doen, zo 'n vliegtuig lijkt me meer waard.

Noah, zulke roosters kun je zo bij bijv. Quartel kopen en ik denk dat ze die bij 2 brothers oid. ook wel hebben...

Ok, dus de boot zal niet meer betrouwbaar zijn? En de romp dus broos... Lijkt mij inderdaad geen prettig idee.

Ik zat nog wel te denken, stel dat ik hem koop. is het dan mogelijk om zelf de romp te verstevigen met glasvezelmat?

(is broosheid van abs te controleren?)

noah moet je het wel goed zeggen epoxy/polyester en abs gaan niet samen :wink:

en je pakt wel meteen de top van de boten.

weet niet wat het budget is maar boven de 150 euro moet je minimaal rekenen bij die merken.
en dan heb je maar een klein bootje..

laat even weten wat je pricies wil hebben dan kunnen we je verder helpen.

greetz jaimy

Ik zat een beetje rond te kijken om mijn vliegtuig te kunnen ruilen voor een boot.

Dit gaat niet lukken denk ik, dus probeer ik hem maar te verkopen. Ik zit nu namelijk een beetje naar een speedboot achtige boot te zoeken. Waarmee ik in de zomervakantie mijzelf en zweden lekker mee kan uitleven.

Hij moet niet te veel kosten, want ik wil eerst eens gaan kijken hoe die boten mij bevallen. Ik heb nu een beetje rond zitten surfen, en kwam zelf op het idee van een carson sea-snake achtig iets, of iets in die prijsklasse.

Als je wilt orienteren e.d.

bel 2 brothersrc in bussum of ga er heen.
Koop een Gecko veel fun!

anders bij Quartel een Graupner Eco die zijn 30 euro geloof ik met motor en regelaar,accu en lader!

Of anders heb ik misschien nog wel wat liggen.

@jaimy: heb jij nog een outboard electro liggen?

Bij quartel op de site zie ik de graupner eco manta, maar die is 175 euro...

De gecko, daar moet nog wel een regelaar en motor bij toch?

Wat zou jij eventueel nog hebben liggen dan? En hoeveel moet dat kosten?

GRAUPNER Mini Eco + motor+accu+lader ***********
artikel : GR2043
beschrijving : GRAUPNER Mini Eco + motor+accu+lader ***********
prijs : € 33.00

op die omschrijving kun je die vinden.

Gecko is 79,- voor romp en hardware je hebt dan nog nodig :

- motor+waterkoeling
- regelaar
- accu
- servo
- ontvanger/zender.

LET OP!!! Je mag geen 35Mhz zender gebruiken voor auto's en boten.. 35Mhz is enkel voor vliegtuigen.

Wat ik heb liggen erhmm een Miss Exide van 70 km/u plus.. lol.. niet echt een instapper.

En een Aquacraft Hammer EP compleet.

Passen er in de mini eco ook gewone 7,2 volt stickpacks?
Ik heb namelijk hier 3700mAh nimh accu's zou mooi zijn als dat past. En hoe hard gaat de mini-eco ongeveer. Ik wil namelijk wel een beetje snelheid hebben ;)

Ik wil ook net zoals op mijn auto's hierbij de 40mHz gaan gebruiken.

Een 70km/h boot is wel heel gaaf, maar kost ook wel wat denk ik, en wat zou daar dan nog bij moeten?

En de Aquacraft, wat heb je daar voor in gedachten als prijs. Ik hoef er geen zender en ontvanger bij hoor.

Back