robbe silence

• Topicstarter Topicstarter _monster_beetle
  • Startdatum Startdatum
ik heb er ook eentje aangeschaft, op de rommelmarkt. De servo's zaten er al bij. De doos helemaal compleet, eigenlijk zoals nieuw. Enige wat er jammer is, is dat de neus een scheurtje heeft, maar dat heeft de vorige eigenaar redelijk netjes weggewerkt, is nu weer stevig. HANDIG dat je geen lijm nodig hebt:D

Laatst bewerkt:
Bij up trimmen lood bijplaatsen?

Maar je moet proberen om niet "up-getrimt" te vliegen, beter je accu verder naar voren of lood voor in de neus bijplaatsen.

Ehh... bij up getrimd vliegen wil de neus dus eigenlijk naar beneden en dat compenseer je met 'up'.

Dan moet er volgens mij toch juist lood uit? Of de accu naar achteren.

Leon

Ehh... bij up getrimd vliegen wil de neus dus eigenlijk naar beneden en dat compenseer je met 'up'.

Dan moet er volgens mij toch juist lood uit? Of de accu naar achteren.

Leon

Helemaal juist. En dat staat ook in de eerder genoemde test, het zwaartepunt moet verder naar achter dan staat aangegeven op de instructies. Moet zijn 95mm, niet 65-70.

Hoi

Ik heb ook een Robbe Silence. Na een paar vluchten verveelde ik me. Ik heb daarom een (je zult me wel voor gek verklaren) moter op de rug geplakt. Tot mijn verbazing doet hij het goed en blijft hij zijn stabiele eigenschappen behouden.
Ik zal kijken of ik een filmpje kan maken!

Ik heb op mijn silence een typhoon micro 6/3d boven de vleugel gezet.
vlieg hem nu met 2s 900mah en ben volgas 8 min boven.
Als propellor een 9x3.8 apc, vliegt heerlijk!

Back