Robbe Smargd

Goedemorgen allen,

Sinds gisteren staat bij mij en Smaragd te wachten op zijn eerste vaardag. Er zijn echter een aantal zaken die ik moet aanpassen cq verbeteren. Nu is mijn vraag aan u is er iemand in het bezit van een bouwbeschrijving en wil diegene die dan, op een of andere wijze, met mij delen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Goedemorgen allen,

Sinds gisteren staat bij mij en Smaragd te wachten op zijn eerste vaardag. Er zijn echter een aantal zaken die ik moet aanpassen cq verbeteren. Nu is mijn vraag aan u is er iemand in het bezit van een bouwbeschrijving en wil diegene die dan, op een of andere wijze, met mij delen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Hallo Geert,

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een manual of handleiding voor de Smaragd.

Mijn smaragd heeft al wat uurtjes gevaren maar er zijn namelijk een paar onderdelen die ik wil gaan bestellen maar die zijn nergens te vinden op internet zonder het nummer van de tekening.

Mocht je van iemand een reactie krijgen zou ik het ook graag willen weten.

Succes met je zoektocht en groetjes Marcel.

Helaas, Geert en Marcel...
Bij mij thuis liggen de tekeningen van de Smaragd, maar...

Ik zit in Bosnië! Als jullie geduld hebben tot halverwege Juli, (ik moet na terugkomst eerst even aandacht aan vrouw en kinders geven en niet meteen in de hobbyruimte duiken) dan kan ik eens kijken of ik wat kan doen met die tekeningen.

Stuur me tegen die tijd even een PBtje, als je de tekeningen dan nog niet hebt.

Hallo Indoorvlieger, bedankt voor je tip en het mailadres, ik ga het proberen, groetjes Marcel.

Hallo Roel, succes in Bosnië en alvast bedankt voor je aanbod, zorg maar dat je heelhuids thuis komt dan zien we dan inderdaad wel of we al voorzien zijn of niet, groetjes Marcel.

Beste mensen,

Bij Robbe had ik ook al een visje uitgeworpen. De kosten van de tekeningen gaan je het lieve bedrag van 35.70 plus verzendkosten lichter maken.

Roel, ik zal op het Sitcen bij houden wanneer je weer terug komt en ben dan zeer geïnteresseerd.

Back