robbe speed 400

• Topicstarter Topicstarter kabi
  • Startdatum Startdatum
K

kabi

Guest
wat zou het beste stunt vliegtuigje voor een robbe speed 400

ik zou er graag mee willen stunten

en de planen ook graag gratis willen.

bij voorbaat dank

wat bedoel je met stunten

stunten is bij mij ongekontroleerd vliegen
je bedoeld natuurlijk aerobatic's
ja, dan zal je toch eerst een jaartje met een
trainer moeten vliegen

Als je wilt leren vliegen zul je toch onderaan moeten beginnen, en dat is een trainer
een elektro zwevertje (kan met sp400)
of een brandstof kist bv een charter

blijkbaar moet je nog heel veel leren, dit forum kan je op weg helpen, maar heb je wel eens ooit een modelvliegtuig van dicht bij gezien??
bv. een eigen toestel ontwerpen heb je een paar jaar ervaring nodig
om met een turbine te vliegen minimaal 10jr. ervaring en een speciaal vliegbrevet.

in je profiel staat niet uit welke regio je komt, dat zou het iets makkelijker maken, ivm een modelveldje bij jou in de buurt.

Als je toevallig bij mij in de buurt woont, zal ik je een keer laten sturen, dan weet je wat het is.

Ik dus in Almelo

*Enschede op de basis
*Losser
*Tubbergen
*Vriezenveen
*Nijverdal
*Eibergen
Dit zijn zo even een paar plaatsen in de buurt, waar vliegclub's zitten.
In ALmelo zit een modelbouwzaak
Enschede zit ook een klein zaakje
en Conrad zit ook bij je in de buurt

Ga eens langs bij zo'n vliegclub, daar leer je meer van dan via het forum.
Ik ben vanavond weer bij de MVN in Nijverdal te vinden, kom maar langs als je durft, mag je even sturen met sp400 zwevertje.(ook geschikt voor de vossenjacht :lol: )

Als je meer wilt weten stuur maar een PB'tje/mailtje

maar ik ben nog even bezig met bouwen
als ik hem af heb zal ik gegarandeerd langkomen.

Ik wil niet vervelend zijn wat betrefd meneer Kabi, maar het wordt toch een beetje te gek dat we hier allemaal in trappen.

Op 16 juli is hij al aan het bouwen en is het nog niet af en op 19 juli vraagt hij wat je het beste kunt kopen omdat hij naar een modelbouw zaakje wil?

Neem me niet kwalijk maar hier trek ik toch echt mijn twijfels of we het wel echt met een serieus iemand te maken hebben? :( :( :(

Ik bedoel hier echt niks kwaad bij maar de vragen stelling kloppen van geen meter met elkaar.

het is iemand met een bevlieging die niet weet wat ie wil en straks met een spitfire als trainertje ergens wild staat te vliegen met alle gevolgen van dien.
jaar of 13 oud

Dit kan nooit iemand van 13 jaar met een bevlieging zijn.
De ene keer schrijft hij wel goed en de andere keer doet hij als of die niet meer weet hoe die moet schrijven.

Naar mijn mening hebben we het te maken met een ouder iemand die ons een beetje belachelijk wil maken. :x :x :x

Dit is dan ook mijn laatste antwoord op deze persoon en wens hier niet meer aan deel te nemen.

Groetjes Hans :( :( :(

tita jij moet niet zo zeuren
ik 15 jaar oud en woon in enschede
en ik ben een beginner
ik ben iemand die er van houd om de theorie
te kennen daarom vraag ik zo veel al zijn sommige
vragen dom
en de enne keer schrijf ik half nederlands omdat er
een vraag te binnen schiet en ik er niet over na denk om hem goed te formuleren

Vragen staat vrij en daar is dit forum ook juist voor bedoeld MAAR... beschouw het dan als een vriendelijk verzoek van alle andere forumgebruikers om je vragen wel zo goed mogelijk te formuleren. En om te voorkomen dat je iets vraagt wat al uitvoerig is beantwoord bij andere threads vragen we ook alle gebruikers om de zoekfunctie (Zoeken: loepje rechts-boven) te gebruiken...

Back