Hallo mijn naam is Gerjan en ik wil starten met de (houtbouw) van dit 2e vliegtuigje na de mini discus die ik zwaar vond tegenvallen betreffende vliegduur, wat ik leuk vind is om nog even zonder servo s en motor wat langer te kunnen zweven en eventueel een katapult elastiek te kunnen gebruiken en meer op te steken van deze leuke hobby.
Maar mijn vraag is zit ik hier wel op het goede forum gedeelte? aangezien ik heel veel prachtig zeer licht (indoor) vliegtuigjes aantref.
Deze robbe is namelijk ook een freeflight zwever maar lijkt me niet voor indoor klopt dit ?
Verder is de montage/bouwinstructie in het duits en heel summier en kost een lidmaatschap bij de plaatselijke club gelijk al flink geld voor eventueel tips en hulp bij het bouwen
Bedankt voor jullie reacties alvast, Groet Gerjan
Maar mijn vraag is zit ik hier wel op het goede forum gedeelte? aangezien ik heel veel prachtig zeer licht (indoor) vliegtuigjes aantref.
Deze robbe is namelijk ook een freeflight zwever maar lijkt me niet voor indoor klopt dit ?
Verder is de montage/bouwinstructie in het duits en heel summier en kost een lidmaatschap bij de plaatselijke club gelijk al flink geld voor eventueel tips en hulp bij het bouwen

Bedankt voor jullie reacties alvast, Groet Gerjan