Robbe Tequila klapPropellor gezocht

Wie kan mehelpen aan een klappropellor voor mijn robbe tequila beginners vliegtuig.
Mijn reserve blijkt al vanuit de doos gebroken te zijn.
Wie weet waar ik ze kan kopen ?
Heb geen idee wat voor prop het precies is maar hij is 17 cm doorsnee
Graag hoor ik jullie reactie,
Bedankt

Staan er getalletjes op de prop(bladen)? Zo ja, welke?
Staan er gegevens over prop op de site waar je e.e.a. gekocht hebt?

Forumtipje:.
Geef behalve je leeftijd ook je woonplaats of regio in je profiel op, dan kan iedereen dat altijd links onder je gebruikersnaam zien. Is handig voor verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties, drinkgelagen en wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek. En leeftijd kan een (zeer) ruwe indicatie geven van de 'kwaliteit' van jouw antwoorden.
Met andere woorden, het vergemakkelijkt en verbetert de communicatie, en de persoonlijke contacten.

Zoals Ron al zei+ welke getallen staan erop. Ik heb mij een paar dikke oren gezocht op het net, maar er is geen info te vinden over de propeller voor de Tequila.
Ik verwacht 7X3 of 7X4 voor elektromotor. Dit zijn de goede propellers voor een Speed 400 motor. Neem een APC 6X3 of 7X3 met een as/adapter voor de Speed 400, dat moet goed werken.
Daarnaast heeft een klapprop op dit model niet echt veel nut. Het is geen zweefvliegtuig maar een motorkist waarbij je altijd met draaiende motor zal vliegen.

Dan is er ook nog steeds de oude goedwerkende Gunther propeller en m.i. de beste keuze.
Propeller - Günther-Shop

Back