Robbe Topcat (wie-o-waar)

hoi dilbert

in de te koop sectie word er een triana aangeboden, deze gebruikt de zelfde rompen als de topcat, dus eigenlijk twee boten voor de prijs van één:p

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

groeten johan

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de tip, ik had hem inderdaad gezien en ik heb al contact met de verkoper gehad. Ik vind hem ook erg mooi, maar de prijs is voor mij wat aan de hoge kant. Anders had ik hem zeker gekocht.

Maar ik ben ook echt op zoek naar de Topcat (type foto). Ik vind het model erg gaaf en heb vroeger ook zelf op een dergelijke boot gevaren. Vandaar!?

Dat is eigenlijk helemaal afhankelijk in welke staat hij verkeerd en welke techniek aanwezig is in de boot? Mogelijk 150 a 200 euro ?

Rexonamen, bedankt voor de tip! Heb de beste verkoper inmiddels gemaild, maar krijg de induk dat hij hem al vekocht had, of niet zag zitten om hem naar NL te verzenden (Maar mijn Duits .......:confused:)

Ik ga mijn zoektocht staken ...duik in het diepe....en ga zelf aan het bouwen.

CAP Maquettes NL

Via bovenstaand bedrijf (Cap Maquettes) heb ik een aantal tekeningen gekocht van een catamaran en een twee-tal trimarans. Daar moet ik nog even een keuze uit gaan maken.

Cap is trouwens een fijn bedijf.....ze leverde heel snel.....op hun site zag ik dat ze ook ontzettend veel losse onderdelen kunnen leveren voor het opbouwen van je RC-zeilboot.

er staat er een op marktplaats vrpr 275

Rexonamen, bedankt voor de tip! Heb de beste verkoper inmiddels gemaild, maar krijg de induk dat hij hem al vekocht had, of niet zag zitten om hem naar NL te verzenden (Maar mijn Duits .......:confused:)

Ik ga mijn zoektocht staken ...duik in het diepe....en ga zelf aan het bouwen.

CAP Maquettes NL

Via bovenstaand bedrijf (Cap Maquettes) heb ik een aantal tekeningen gekocht van een catamaran en een twee-tal trimarans. Daar moet ik nog even een keuze uit gaan maken.

Cap is trouwens een fijn bedijf.....ze leverde heel snel.....op hun site zag ik dat ze ook ontzettend veel losse onderdelen kunnen leveren voor het opbouwen van je RC-zeilboot.

Hoi dit is er wel 1, orgineel, als je hem krijgt veel plezier ermee, trouwens zou hem mailen lijkt me beter . sucses

Als u nog op zoek ben dan is dit <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > meschien wat voor u.

Het is niet mijn triana ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
[MOD] Omdat er kennelijk sprake is van gezocht en aangeboden laat ik het even staan, eigenlijk hoort het in "gezocht" en in "te koop" Als er verder niks gebeurt dan zet ik ze daar neer, ook meer kans op succes. [/mod]

Back