In het kader van,. misschien dat andere ook hier wat aan hebben,. deel ik een opgelost dilemma.
Ik kan niet verder zonder test bassin,. simpel,.
Maar hoe maak ik er een die zo goedkoop mogelijk is en in me eentje te verplaatsen is en uiteindelijk geen onbenutte ruimte in beslag neem ?
Me oplossing,. bak gemaakt van 12mm mdf platen 190 lang 35 breed 60 diep/hoog,. enige wat ik morgen nog moet doen is twee lagen vijver folie aan de binnen kant vouwen en vast plakken voor de water dichtheid.
Twee honderd 40x40 in gedraaid met bruis lijm er tussen en perfect alles aan elkaar sluitend zonder randjes en zo,.
Daar om heen een spanten frame van een paar balken met 180x40 schroeven er in en lijm er tussen en twee plaatjes binnen en buiten geplaatst [en die eigenlijk iets te kort zijn,. heb ik de zaag resten bak zitten wroeten],. alles wel weer naadloos aan elkaar en alle schroeven verzonken zodat ze perfect aan sluiten maar ook kunnen schuiven.
In twee delen is het makkelijker verplaatsen naar de achtertuin,. maar de hooft redenen is dat als ik het spanten frame 45 gr draai en weer terug schuif dat ik er een opberg kast heb
Kosten totaal,. 60 euro