Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
T.h.o.m.a.s. zei:de tijden zullen nog wel wat zakken , gisteren eerste keer mee gereden ,
hij blijft wel veel stabieler in de bochten dan de xray , die kiepte maar al te gauw om
plus hij was heel licht vertand , 12 pinion en 51 spur , de motor bleef hierdoor lauw ipv bloedheet op de xray
T.h.o.m.a.s. zei:donderdag ga ik terug naar pk , dan kanik ens kijken hoeveel rondjes ie doet met 1 pack
Die loopt even snel als de XRay 370 motor.T.h.o.m.a.s. zei:http://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=40537
deze motor zou er volgende week moeten zijn , ben benieuwd hoe het gaat gaan
die heb ook die ' verluchtingsgaten ' , die de stock scalpel 300 niet heeft
Yesss!!! Ik heb inmiddels de nagenoeg nieuwe Scalpel van Stefan mogen ovenemen ... volgende week staat ie "eindelijk" bij mij thuis ... Heb er inmiddels al een 8-tal Vapex celletjes voor in bestelling staan ... De servo en de regelaar gaan uit mijn M18 en lepel ik ZSM in de Scalpel ... en dat gaan met die banaan ... op het AMCA binnen circuit ...Stefan Koning zei:sorry voor het late andwoord maar ik heb met de scalpel nog niet gereden dus zou het echt niet weten, binnen kort ff micro ontvanger halen en dan hoor je het van mij![]()
Ik kan ze uiteraard volgende week zelf opmeten, maar ik zou graag op het gebied van banden iets willen voorbereiden, dus vandaar de volgende vraag.stevenkoiter zei:Achterbanden hebben een diameter van ongeveer 33mm.