rocking the trex 600 met cam.

Gerard_nl

Moderator
Moderator team
Forum veteraan
hoi allemaal.

vandaag weer eens gespeeld met de trex 600.
waaide flink op het veld bij ons.

we hebben een filmpje gemaakt met mijn digital ixus met tyraps gemonteerd aan de skids.
best leuk geworden.

licht 3D met ergens op 3 kwart een paar piroflips, dan is de heli compleet de weg (beeld) kwijt ;)
op het eind een mooie auto, helaas kwam de camera bij landing net in resonantie en dus trillingen.
dit ga ik oplossen door een steverige mount te fabriceren.
dit gaan we zeker vaker doen.

de piloot is john jvsjs met mijn trex, als ik 3D vlieg zo dan ziet het er tot aan de klap uit als die piroflips :D

check it: http://media.dutch3d.org/RcHelicopterWeb/Videos/T-Rex600WithCamera.avi svp save target as/doel opslaan als gebruiken !!! file ongeveer 44 mb

Hoi,

Op 3:15 ben je echt even blij dat je er niet zelf in zit :)

Groeten,

John.

Ben sowieso blij dat ik er niet inzit; voordat ik in een Trex 600 pas, moeten er heel wat botjes gebroken worden (waar vast wel vrijwilligers voor te vinden zijn ;))

Mooi filmpje! Ook respect voor de chauffeur dat hij 't allemaal zo stabiel kan krijgen!

Think I'm going to be sick :schrik:
Best rollercoaster ride I've ever bin on!

Vond de stallturn toch wel t mooist om naar te kijken, grond komt wel erg snel op je af! Maar nog hoogte genoeg.
Jammer dat er geen death spiral in zat, lijkt me helemaal een cliffhanger om te zien.

Dank voor deze geweldige bijdrage!
Echt van genoten! Got more?

Groet,
Tjerk ;)

Mooie filmpje en goed beeld. 8)
Welke camera heb je hiervoor gebruikt en hoe heb je deze bevestigd.

Indrukwekkend, en wat een mooie kwaliteit van de video!
Overigens, dat YouTube-filmpje (wat technisch veel mindere kwaliteit is) toont m.i. wel dat het goed werkt om een stukje van de heli in beeld te hebben. Dat geldt voor alle onboard-video.

Bart

Mooie filmpje en goed beeld.
Welke camera heb je hiervoor gebruikt en hoe heb je deze bevestigd.

een simpel canon digital ixus 60 cameratje, 6 megapixels.
de ongecomprimeerde versie is 440 mb, en uitstekende kwaliteit.

Indrukwekkend, en wat een mooie kwaliteit van de video!
Overigens, dat YouTube-filmpje (wat technisch veel mindere kwaliteit is) toont m.i. wel dat het goed werkt om een stukje van de heli in beeld te hebben. Dat geldt voor alle onboard-video.

Bart

gaan we ook nog proberen.
voor het vlieggedrag is het beter de camera onder de heli te hebben in het midden.

Back