raf Forum veteraan 12 jan 2011 #21 hallo jawel frederik deze bestaan nog maar kosten wel wat geld er zijn ook setup systemen die van een gewone servo een lineare maken gr raf
hallo jawel frederik deze bestaan nog maar kosten wel wat geld er zijn ook setup systemen die van een gewone servo een lineare maken gr raf
hans materman 14 jan 2011 #22 Hallo Raf en Frederik , Deze servo,s zijn al zo,n 35 jaar oud . Die zijn van mijn Robbe Terra . Mvg Hans Laatst bewerkt: 14 jan 2011
Hallo Raf en Frederik , Deze servo,s zijn al zo,n 35 jaar oud . Die zijn van mijn Robbe Terra . Mvg Hans
Adam 14 jan 2011 #23 comtheo61 zei: dit verdient geen schoonheids prijs,ik wil dat niet zo. Klik om te vergroten... En dit wel dan comtheo61 zei: Klik om te vergroten... Dat begrijp ik niet. Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
comtheo61 zei: dit verdient geen schoonheids prijs,ik wil dat niet zo. Klik om te vergroten... En dit wel dan comtheo61 zei: Klik om te vergroten... Dat begrijp ik niet.
F.van.Gent In Memoriam 15 jan 2011 #24 Adam zei: En dit wel dan Dat begrijp ik niet. Klik om te vergroten... Ik geloof als dat het niet om deze boot gaat hoor Adam mvg Frederik
Adam zei: En dit wel dan Dat begrijp ik niet. Klik om te vergroten... Ik geloof als dat het niet om deze boot gaat hoor Adam mvg Frederik