Rolf's Traxxas Slash

anders plaats je de links en haalt je http weg, dan zetten wij (ik of een ander) dat er weer in in een reply en staat alles alsnog online! :)

ben benieuwt!

Ja, zo ziet een slash er inderdaad uit. Vaste bezoekers van dit forum wisten dit al, maar omdat dit de slash van Rolf is, openen we er even een apart topic voor, met slechte, bewogen foto's en onformatie die voor niemand echt interessant is. Duidelijk...

Maareh.. wat is nu je vraag? Of is dit enkel een "kijk eens dit is mijn slash" topic, want eigenlijk hebben we daar al iets voor, dat heet namelijk "showcases".
Hoe dan ook, dit lijkt me een tamelijk behoorlijk overbodig topic, niet?

Maar moet je daar een heel nieuw draadje voor openen? Als je gewoon je foto's in het Algemeen Slash topic zet, zijn er ook veel meer mensen die er naar kijken ;).

oke, dan lijkt dat stukje verdorie veel op een stukje in terhorsterzand ;)....

offtopic:
Ja, zo ziet een slash er inderdaad uit. Vaste bezoekers van dit forum wisten dit al, maar omdat dit de slash van Rolf is, openen we er even een apart topic voor, met slechte, bewogen foto's en onformatie die voor niemand echt interessant is. Duidelijk...

Maareh.. wat is nu je vraag? Of is dit enkel een "kijk eens dit is mijn slash" topic, want eigenlijk hebben we daar al iets voor, dat heet namelijk "showcases".
Hoe dan ook, dit lijkt me een tamelijk behoorlijk overbodig topic, niet?
Jouw reply anders ook he ?
Je HOEFT niet te reageren, sterker, als je niet echt zinning hebt te zeggen, reageer dan niet.
En mocht je je echt ergeren, waarom heb je dan geen topic report gedaan ???
De richtlijnen lijken me toch vrij duidelijk meen ik ? Volgens mij was er ook nog wel eens pb contact geweest over iets soortgelijks, over gedrag en nettiquette...

Emil, mod

oke, dan lijkt dat stukje verdorie veel op een stukje in terhorsterzand ;)....

offtopic:

Jouw reply anders ook he ?
Je HOEFT niet te reageren, sterker, als je niet echt zinning hebt te zeggen, reageer dan niet.
En mocht je je echt ergeren, waarom heb je dan geen topic report gedaan ???
De richtlijnen lijken me toch vrij duidelijk meen ik ? Volgens mij was er ook nog wel eens pb contact geweest over iets soortgelijks, over gedrag en nettiquette...

Emil, mod

Je moet me wel hebben he? Banhamertje zeker alweer bij de hand?

Ik blijf erbij dat dit een onzinnig manier van posts gatheren is. Als we met zijn allen iedere keer als we een auto aanschaffen een aparte thread gaan openen wordt het hier een enorme zooi en wildgroei aan topics die inhoudelijk niks extra brengen anders dan het "kijk mijn nieuwe auto eens" roepen om aandacht.

Maargoed, wie ben ik he? We kunnen het beter aan modjes als emil overlaten om de zooi lekker te laten wildgroeien. Ik weet wel, dat als ik, of iemand anders, nu zou besluiten om 8 topics aan te maken, een voor elk van mijn auto's, er in no time een ban in mijn bakkie ligt.

Maar meet u gerust verder met twee maten, mijn forum is het niet, en bij deze zal ik mij er niet meer tegenaan bemoeien.
Ik wil dan ook meteen iedereen oproepen dat ook vooral niet meer te doen, gezien de fijne reacties die je op dit heerlijke forum krijgt als je je eens niet alleen maar met jezelf bezighoudt, maar de gore lef hebt eens aan anderen te denken.

Afijn, ik laat het hierbij en zie de ban wel weer tegemoet..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou "magnificent slash" schrijven. :yes:

Magnificent" ontstond uit de geïmproviseerde opnamesessies met Brian Eno en Daniel Lanois. Bono vertelde dat de songtekst geïnspireerd is door zowel Cole Porter als Bach, en dat het nummer over twee geliefden gaat, die elkaar vasthouden en hun leven proberen te veranderen in iets dat ze beiden vereren. Lanois vertelde dat ze iets euforisch wilden hebben en dat Bono met een kleine melodie opkwam. Hij vond het goed klinken en bleef ermee werken, net als bij een fanfare. Toen raakte Lanois daarna in het schrijfproces betrokken, omdat Bono wilde praten over een offer dat iemand maakt voor iemand anders. Will.i.am heeft zijn hand gelegd aan een nog uit te brengen remix.

Back