rollerschakelaar Spektrum DX7s

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door goochelaar, 24 jun 2018.

  1. goochelaar

    goochelaar

    Lid geworden:
    19 dec 2016
    Berichten:
    14
    Locatie:
    Vlissingen
    Op mijn Spektrumzender zit rechts onderaan een rollerschakelaar waarmee ik o.a. naar verschillende modellen kan schakelen en ook verschillende menu's zoals servo setup, d/r and expo enz. Nu is die schakelaar lurp en wil ik er een nieuwe inzetten. Op internet gezocht. Pololu in US verkoopt die als :mini pushbutton switch: PCB-Mount. Maar als ik die in US bestellen moeten duurt het misschien wel 4 tot 5 weken. Ze worden geleverd in pakjes van 5 stuks en kosten maar plm 1 $. Dat is dus niet duur maar er komt 20 $ verzendkosten bij. Ook niet overkomelijk. Maar ik dacht: misschien heeft een van de leden van modelbouwforum ook wel eens zoiets besteld en heeft die er nog wel een liggen die ik van hem kan overnemen. Dan ben ik vlugger geholpen en kan weer vlug vliegen. Anders moet ik ze toch bestellen. Wie helpt mij uit de brand !!!!
     
  2. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    Aliexpress.... Al gekeken?
     
  3. goochelaar

    goochelaar

    Lid geworden:
    19 dec 2016
    Berichten:
    14
    Locatie:
    Vlissingen
    Ik weet waar ze te koop zijn:www.pololu.com/product/1400 maar dan moet ik wel 3 weken wachten en ik dacht misshien heeft een van jullie wel eens met hetzelfde probleem te maken gehad en er nog eentje ter overname had liggen. Ik heb er zelf nu 10 besteld, en kan ik over een paar weken pas weer vliegen (en misschien een van jullie ook helpen).
     
  4. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    Zo lang...... Aliexpress is meestal iets sneller.
     
  5. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.878
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
  6. goochelaar

    goochelaar

    Lid geworden:
    19 dec 2016
    Berichten:
    14
    Locatie:
    Vlissingen
    Beste mensen,
    Bedankt voor jullie reacties maar tot mijn grote verbazing heb ik, de mini switches die ik op 25 juni heb besteld bij POLOLU in US al op 29 juni ontvangen. Dat vind ik super snel. Ik heb er gelijk 10 besteld omdat de switches maar 1 $ per 5 kosten maar de verzendkosten 19 $. Dus 10 stuks kosten dan 21 $. Mocht er iemand zijn die hetzelfde probleem heeft met de rollerschakelaar dan kan ik je binnen een dag helpen. Groeten veel vliegplezier.
     
    steven8110 en Schots en Scheef vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina