Romilly Sur Seine

Het is Loet gelukt, geen enkele seconde laten liggen.

Eerst het verhaal.

Wij gingen gisteren vanuit Luzern naar Romilly. Bij aankomst was het erg mooi weer met wel wat veel wind.

Lekker in de zon gezeten en Loet gevlogen met de Fransen die al aanwezig waren tot een uur of 8 's avonds. Iedereen weg naar het hotel. Wij nagenieten met een fles vodka.:proost: Toen op tijd naar bed.

Van ochtend om 7 uur opgestaan en mooie blauwe hemel en windstil. Toen al voorpret voor een geweldige vliegdag en uitkijken na het nagenieten op het veld met een glaasje Pastis.:) 10 Minuten later begon het te betrekken en grijs te worden en langzaam aan te druppelen.

Na ja, en toen hield het niet meer op. Om 11.30 kregen we te horen dat de wedstrijd gecancelled was. :mad:

Dus niets van alle die mooie gedachten kwamen uit, en wij vertrekken richting Nederland. Net een uurtje thuis met erg mooi weer. Balen.

Dus uiteindelijk geen seconde verloren, maar ook geen gevlogen.

Helle

P.S. De foto's volgen

Helle,

foto's van regenbuien hoef ik niet te zien, als ik naar buiten kijk zie ik al nattigheid genoeg!!

Bas

Vandaag hebben Peter, Jurgen, Eric Crins, Frans en Jasper Hilgers en ik op het Roosendaalse veld gevlogen. Ik ben net thuis, prachtig weer.

peter11.jpg

Peter met een van zijn zeldzame buitenlandingen.

Loet

Was idd fraai weer. Heide thermiek in overvloed.

Jurgen met zijn nieuwe aanwinst (Tantalus) ging gelijk maar eens kijken hoe ver je nu kunt met zo'n full size... Ging super!

Loet, wanneer ga je commercieel met de Tantili?

Peter

Loet, wanneer ga je commercieel met de Tantili?

Peter

Niks commercieel. Het geeft me een beter gevoel ze voor weinig weg te doen.
Wat zeiden we vandaag: Tantalus - the poor men's Twister:mrgreen::mrgreen:

Had jij nou een tipverdraaiing in je Twister dat je die op het veld bij de buitenlanding stond bij te stomen:worship:?

Loet

Laatst bewerkt:
Was idd fraai weer. Heide thermiek in overvloed.

Jurgen met zijn nieuwe aanwinst (Tantalus) ging gelijk maar eens kijken hoe ver je nu kunt met zo'n full size... Ging super!

Ja, als ik op die afstand een buitenlanding had gemaakt, dan was ik niet blij geweest :-D
Het vrije vlucht gevoel kwam wel weer even boven. Dan gaat het soms ook zo ver :-)

Verder een super kistje om mee te vliegen. Na een beetje tunen van de instellingen ging het naar mijn gevoel erg lekker. Volgende keer misschien zo'n hoogtmetertje erin stoppen ivm het andere draadje wat hier loopt?

Loet, bedankt voor deze heerlijke kist!

Greetz,
Jurgen

Back