romp bewerken?

Ben bezig met model Fotiy Krylov had daar wat vraagjes gesteld maar geen antwoord, probeer het dus in dit deel van het forum.

1 de romp zijn 2 hard plastik, delen welke tegen elkaar zijn gelijmd. zitten wat deukjes/oneffenheden in kan ik deze plamuren om romp glad te krijgen?

2 Is dit spul makkelijk om te snijden?
moet namelijk achterschip/werkdek eruit snijden.vraag dit liever eerst voor ik het ga verpesten.

Lijmen

Hoi Kappie Goeie lijm is Ruderer L530 en plamuur voor kunstof Schnell Spachtel Modellbau. Als je superlijm wil hebben dan neem je L530 en Revell potje met staalpijpje Revell gooi je half leeg en vul het met L530 bij. (goed schudden )Dan kan je strak lijmen en heb je veel minder lijm nodig.
Alleen op letten met dun materiaal het versmeld iets. Grt Rob

Dag Kappie Je bent wel bijdehand met model bouw.Volgens je gegevens ben je 4 maanden oud of 6 jaar en 4 maanden.Maar het lukt je al aardig op die leeftijd.Grt rob.

bewerken romp

Geachte Hr de Haan,

Heb mn gegevens gewijzigd, Had het zelf nog niet gezien.

Bedankt trouwens voor de tip.

Heb nog wel een vraag? Die romp bestaat dus uiot 2 Hardplastik delen welke aan elkaar zijn gelijmd.
Delen zijn iets ruw met wat oneffenheden. Deze zou ik weg kunnen schuren????

En ten 2de...... Ermoet een gedeelte weg worden gesneden maar ben bang met mes niet gaat lukken.

Er bestaan lexaan schaartjes bij Conrad te koop Geen geauwehoer met snijden (in je vingers etc etc) :yes: :yes: :yes:
mvg
Frederik :D

romp bewerken

Hr, van Gent.

Hartelijk dank voor de tip. Heb schaartje besteld.

Altijd makkelijk las voor zowat alle soorten plastik.

Back