romp (rc) skutsje gezocht

Goededag mede-modelbouwers,

Bij deze een vraagje aan de skutsje-bouwers;
Na wat overwegen heb ik toch besloten dat één van de toekomstige projecten een rc-skutsje gaat zijn.
Ondertussen heb ik hier op de site al gevonden dat de Helderse Modelboten Vereniging mallen met plannen voor een 1:16 skutsje zou hebben, maar meer adressen of opties zijn altijd welkom, dus: wie heeft of weet een polyester romp (natuurlijk met het nodige werk eraan, dat is geen probleem) te koop van een skutsje?

mvgr.
Mike

Laatst bewerkt:
Als ik me niet vergis en het toen der tijd goed begrepen heb, zou zo'n romp op aanvraag los te koop moeten zijn bij de Helderse jongens... Maar ik kan er naast zitten hoor.

Jonkje,

Ik geloof dat wij dat nog steeds hebben en anders maken ze als het goed is wel een nieuwe maar volgens mij hebben wij de mal nog steeds staan op de club.

Even contact opnemen met jankraak hier op forum die speelt het balletje door als het goed is;)

even wat rondgezien op de webstek van de Helderse Modelboten Vereniging en naar daar een mailtje gestuurd...
Dat zal ook wel terecht komen zeker?

Is het mogelijk dat ze daar in Den Helder op verlof zijn, ben ik te ongeduldig of doet de postduif door de digitale luchtweg er zo lang over?

Heeft iemand mssn een mailadres van Jan Kraak (pb nog een response) ??

Zomervakantie ????
6 dagen na je andere melding....
Is geen bedrijf, maar vereninging cq hobbyisten!

mogelijkerwijs is de digipostduif opzoek naar het vakantieadres???

Hoop dat je voor de bouw iets meer geduld hebt,
zodat het resultaat ook beter wordt.

@ ik ben een super-geduldige en heel kritische mens, wees gerust.. ;)

En dat van het verlof: ik had daar even niet bij stilgestaan, heb dat zelf nooit in deze periode...

(gruwelijk off-topic ;) )

:pim: < dieje wist daar ook meer van zeker??

Ik heb plezier in mijn werk dus altijd verlof!
Wel weer altijd tijd tekort... dat weer wél..

Hallo Mike, Kijk eens op de site van de hmbc.nl in Den Haag zij hebben verschijdene zeer goed zeilende skutjesvaren en hebben ook een mal, maar neem contact met hun op zij kunnen je denk ik wel verder helpen.
Succes Imre.

Hallo Mike, Kijk eens op de site van de hmbc.nl in Den Haag zij hebben verschijdene zeer goed zeilende skutjesvaren en hebben ook een mal, maar neem contact met hun op zij kunnen je denk ik wel verder helpen.
Succes Imre.

Zijn die weer een andere schaal dan de skûtsjes uit Den Helder?

Laatst bewerkt:
mannen, merci voor de info, ik heb ondertussen contact gehad met de vereniging in Den Helder, dus dat gaat allemaal goed komen!

Back