Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zie heel vaak van die hele mooie strakke (balsa)rompjes heel mooi dicht en vraag me af hoe jullie die zo mooi dicht houden.
Het lukt mij maar heel zelden om een mooi strak kapje te maken dat ook nog eens mooi strak open en dicht kan.
Hoe doen jullie dat??
Ik heb op mijn OFA (voor de crash in Vlaardingen :cry: ) een stukje verenstaal onder het klepje gelijmd. Dat stukje verenstaal is langer dan het klepje zelf en zit alleen in het midden vastgelijmd. Op deze manier kun je het klepje er in 'schuiven' zonder dat je een naad ziet.
Ik snap het wel, had dat in het begin ook (op het kistje waar ik in vlaardingen me heb staan gooien) Maar bij elke 2de slinger kon ik naar het kapje zoeken. Welke dikte verenstaal gebruik jij dan?
Justus
(p.s. zo heel erg zat je OFA toch niet in elkaar?)
was het maar waar. Moet hard leren voor een belangrijk examen. Ik heb mijn plofa wel klaar met een nieuwe niet jutterende servo en een 300mah lipo om niet 1 minuut na een superthermiek vlucht al weer een lege accu te hebben. (moest mijn romp ervoor verbouwen vandaar de vraag)
Na vorige week mijn plofa tot snot te hebben gegooid ben ik nu volop aan het her/verbouwen.
er komt beetje V-stelling op de vleugel en een richtingroer erbij.
Wat die laatste betreft vraag ik me af wat er aan roeruitslag gebruikt wordt. Ik wil het zo klein mogelijk om mijn elektrisch verbruik zo klein mogelijk te houden maar wel genoeg om er redelijk mee te sturen.