rondelletjes copterX 450

• Topicstarter Topicstarter hyperion1980
  • Startdatum Startdatum
H

hyperion1980

Guest
Ik zoek de rondelletjes die op de volgende tekening staan:
CX450PRO-01-03 (zoek het even op met google afbeeldingen)

het zijn de kleine rondelletjes die net boven de zwarte vijsjes staan.

Wat zijn de afmetingen? kan ik deze ergens in grote hoeveelheden kopen? een stuk of 10 bijvoorbeeld.

Als ik mijn servo's towerpro MG90 bevestig zouden deze rondelletjes echt van pas komen, anders draait het vijsje er gewoon tussen en dat is niet echt veilig...

Andere ideeën zijn ook welkom!

Ik zoek de rondelletjes die op de volgende tekening staan:
CX450PRO-01-03 (zoek het even op met google afbeeldingen)

het zijn de kleine rondelletjes die net boven de zwarte vijsjes staan.

Wat zijn de afmetingen? kan ik deze ergens in grote hoeveelheden kopen? een stuk of 10 bijvoorbeeld.

Als ik mijn servo's towerpro MG90 bevestig zouden deze rondelletjes echt van pas komen, anders draait het vijsje er gewoon tussen en dat is niet echt veilig...

Andere ideeën zijn ook welkom!

Ik krijg 920 resultaten te zien, en nog weet ik niet wat je bedoeld?

Geef anders een link naar het plaatje..

Is dit een CP of FP/coax?

Collective Pitch

Volgens mij zijn het een soort carrosserie ringetjes (onderleg schijfjes) voor een M2 boutje(of vijsje).

de tool die ik gebruik voor dit vijsje/boutje is een hexa tool 1.5mm, maar wat mij interesseert zijn rondelletjes die bij dit vijsje/boutje passen.

Volgens mij zijn het een soort carrosserie ringetjes (onderleg schijfjes) voor een M2 boutje(of vijsje).

Aha duidelijk nu!

Hmm ik zou gewoon even naar de ijzerwaren handel gaan en kijken voor "M2, of M2,5" carrosserie ringetjes oftwel rondelletjes :)

Ok bedankt

was vandaag al naar 1 zaak geweest, maar daar waren de kleinste rondelletjes nog steeds VEEEEL te groot...

Maar nu ik weet dat de maat M2 is zal ik morgen naar een andere zaak gaan.

Alvast bedankt!

Aha duidelijk nu!

Hmm ik zou gewoon even naar de ijzerwaren handel gaan en kijken voor "M2, of M2,5" carrosserie ringetjes oftwel rondelletjes :)

Back