Rotorbladen van m'n heli

• Topicstarter Topicstarter Orangina
  • Startdatum Startdatum
O

Orangina

Guest
Heey,

Na al ong 9 setjes rotorbladen kapot gehakt te hebben met m'n Blade CX2, ben ik opzoek naar een paar sterke, goeie rotorbladen. Dus mijn vraag is, wat zulle de beste rotorbladen zijn?
Ohja:
Bij Racing Paradise heb ik eens iemand gezien, die had hele flexibele rotorbladen, die kon je gwoon dubbelvouwen, weet iemand miss wat voor een dat zijn?

bedankt alvast,

gr
Chris

Dat ga je niet vinden. Met die uitvinding zouden veel helivliegers blij zijn:)

Als je zo vaak je bladen kapot slaat moet je zorgen dat ze de grond/muur niet raken. Dat doe je met een trainingskruis, en met een kleine aanpassing kan deze er ook voor zorgen dat je niet tegen de muur vliegt.

Succes!

Tegen de muur vlieg ik niet zo vaak :-P
Ik heb ook zo'n trainingskruis, maar op YouTube zeide ze weer van dat brengt je uit balans en is het vliegen moeilijker.
Ik zal het nog eens gaan proberen met dat kruis idd, bedankt voor je tip!

EDIT:
Het kan ook gewoon zijn dat heli's niet mijn ding zijn, misschien toch maar bij rc auto's houden :-P

gr
Chris

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet niet vergeten dat helivlieg an sich al niet simpel is...
Met of zonder trainingskruis.
Misschien is een simulator nog een idee?
Kun je alle stunts uithalen die je wilt, zonder schade

Als je het trainingskruis er weer onder hangt, zorg ervoor dat hij een beeetje gecentreerd zit. Kan het nooit veel schelen. Je zou eigenlijk moeten zorgen dat het midden van het kruis recht onder de rotor as zit.

Je doet het kruis erop om te zorgen dat je bekend raakt met de basisfunties van de heli, en dat je daar mee om kan gaan zonder al te grote uitschieters.
Zolang je nog uitschieters hebt, lekker laten zitten dat kruis..

Succes

Sorry voor de bumb, maar kon er een paar dagen niet op :-P

Simulator heb k ook al... Maar ik heb de heli te koop gezet, ga ns beginne met vliegtuigjes xD
Is de Fun-Jet iets?

toch bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back