rotorbladen voor mijn heli

• Topicstarter Topicstarter likenotoday
  • Startdatum Startdatum
L

likenotoday

Guest
hallo,
ik heb een paar dagen geleden een helicopter gekocht.
zo een als deze hieronder.
[WTS]3CH STEEL STRUCTURES VICTOR 88 RC HELI
maar waar kan ik extra onderdelen kopen zoals rotorbladen want er is er al een afgebroken door slecht te landen in he hoge gras
kan iemand me helpen? Dan kan ik snel weer gaan vliegen
Groetjes,
Siemen

Site...

Ik heb ontdekt dat veel van deze modellen zijn terug te leiding naar double horse modellen. De onderdelen daarvan zijn te vinden op www.enjoyhobbies.biz, en die worden vaak gratis opgestuurd vanuit hong kong. Duurt wel even, maar dan kan je weer verder.

Groeten,

daarjuist wou ik gaan vliegen en gewoon in de lucht breken er weer 2 rotorbladen af :o
gewoon gebroken.
licht het aan mijn helicopter of aan mijn rotorbladen?

ligt aan de heli.

Maar als je al geen reservedelen voor JOUW heli kunt krijgen, en de originele onderdelen er zomaar afvallen...

Kun je dan niet beter naar een andere heli, waar alles wel gewoon van te krijgen is?

En punt bij paal moet je toch zelf ook een beetje gaan zoeken en proberen als je eenmaal een heli hebt waar je geen onderdelen voor kan krijgen..

heb de heli pas 2 dagen en heeft 60 euro gekost.
En kan nu al niet meer vliegen.
Ik wil er niet veel geld meer aan uitgeven hoor.

Tip:koop een heli waar idd.wel onderdelen makkelijk voor te krijgen zijn hoeft niet duur te zijn maar voorkom je een hoop ergernis en krijg je meer vliegplezier.Er is niets erger dan weken op onderdelen wachten terwijl je in de tussentijd menig uurtjes had kunnen vliegen;)!

Er zijn gewoon ontzettend veel onzin heli's op de markt...

Een nieuwe kan iedereen wel verkopen, maar het verschil tussen een goede en een slechte heli ligt als eerste in de verkrijgbaarheid van reservedelen.
Zijn die er niet, is een heli na 1 crash gewoon total loss (of je moet onderdelen van andere heli´s passend maken)

En ook voor jouw budget zal er vast wel wat te vinden zijn, maar houdt in je achterhoofd dat 60 eur voor een heli gewoon niet echt gek veel is.

Lach me zelf ook nog steeds helemaal kapot, bij de bazaar( in beverwijk bv, worden die 400 size coax ''Ultime 3d performance, 4.5channel, Gyro'' en dat soort termen gegooid, en kost het ding uiteindelijk net zo veel als bijvoorbeeld een Honeybee fixed pitch die WEL vliegt, en waarvoor WEL onderdelen zijn...

ja ik weet dat het niet zo een goede koop was, maar zijn er nu nog andere vleugels ofzo die ook op mijne passen?

ja ik weet dat het niet zo een goede koop was, maar zijn er nu nog andere vleugels ofzo die ook op mijne passen?
Wees nou verstandig en spaar even door totdat je een heli kan kopen waarvan de onderdelen gewoon te koop zijn!!
Lijkt mij zonde om geld in een heli te stoppen waarvan de rotorbladen spontaan afbreken.

En zoals ik al zei, heb je een heli waar geen officiele onderdelen voor zijn, moet je gewoon iets gaan proberen...

Dus een soortgelijke heli zoeken waar wel onderdelen voor zijn, en deze onderdelen dan aanpassen voor de jouwe.
Dat is modelbouw, en hier hebben niet veel mensen ervaring mee, dus zullen er ook maar heel weinig mensen zijn die het antwoord op jouw vraag weten.

Dus zul je toch e.e.a. zelf moeten gaan proberen

Back