rottierood comes back

Hoi Eric,
Ik ga zeker m'n best weer doen.Ik blijf op dezelfde manier bouwen zoals jullie van mij gewend zijn.Maar wel in een iets rustigere tempo,want dat lag een paar maanden best hoog.En dat is niet goed.

De Scania die ik ga bouwen wordt zilvergrijs van kleur.Uiteraard met de verlichting erin.
Hij ligt al boven in de doos te wachten,maar eerst moet ik hier even wat dingen voor elkaar maken.
groetjes Marcel.

Begin

Hallo Marcel

Het is weer hartstikke fijn om je weer op dit forum terug te hebben MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
je bent er te lang uitgeweest.Dus kan ik je als ervaren modelbouwer
maar 1 advies geven.

selecta-rollina-child-238x162.jpg

Begin klein en bouw het in de tijd op.
Heb je problemen vraag het gerust op dit forum.Wij maken je wel wijzer.

Met heel veel groeten

Wil

Hoi Wil,dankjewel voor de tips.Ik ben er een klein half jaar uit geweest.Heb helemaal niets meer,dus er zit niets anders op de inderdaad klein te beginnen.
Rustig aan en gewoon doen.
Dat zal allemaal wel lukken.
groetjes Marcel.

Hoi Marcel,

Ga je topic zeker volgen, begin eerdaags ook aan de bouw van een truck. Mijn eerste.
Moet dus ook helemaal vanaf het begin starten. Kan dus wel het een en ander van je leren.
Heb totaal nog geen ervaring met de truckbouw. Werk er al wel een tijdje naar toe.

Ben nu nog bezig met tweede personen auto om ervaring in het de RC modelbouw wereld op te doen.

Heb mijn truck ook al op zolder liggen. Het is een King Hauler.

De bedoeling is dat het een 4asser, 3 achter- 1 vooras, gaat worden waarvan alle assen aangedreven gaan worden.

Weet alleen nog niet precies hoe ik dit ga aanpakken en of ik een bestaande tuck ga nabouwen of er zelf een leuk ontwerp van ga maken.

Succes met je bouw, en zoals geschreven ga je bouw project zeker volgen.

:bye: Ruud

Hoi Ruud,ook jij succes met de bouw van je truck.
Ik ga er nu even geen bestaand model van maken.Eerst maar een gewone truck die ik zelf fantaseer.Misschien in de toekomst dat er een bestaand model uit m'n handen komt.

succes!
gr Marcel.

Hoi Marcel
Goed te vernemen dat je weer in het modelbouwwereldje terug bent ,heb gelijk al een nieuwe truck aangeschaft ,leuk hoor proficiat .
Ik heb ook niet stil gezeten ,heb in die tijd deze truck gemaakt ,.heb de bouwdoos van
Trumpeter gekocht ,en hem op 1-16 nagemaakt
We zullen elkaar nog wel eens tegenkomen ergens
Groeten Motormuis
DSC00192.jpg

Hallo Marcel,

Jammer van de mooie Volvo die zag er mooi uit veel plezier weer met bouwen.

Groeten van Nico.;)

leuk voorstel als truck

leuk voorstel uit de buurt,
een auto-transporter ( van breedijk te opmeer misschien?)
heb ik nog nooit gezien, lijkt me wel mooi?
tenminste als iemand nog een truck wilt bouwen ;)

Back