Rotweer

Als ik op deze zondag naar buiten kijk zie ik regen, regen, regen........

Als ik naar de weersverwachting kijk word ik ook niet echt vrolijk..

WHERE IS GLOBAL WARMING WHEN YOU NEED IT ???????? ;)

Als ik op deze zondag naar buiten kijk zie ik regen, regen, regen........

Als ik naar de weersverwachting kijk word ik ook niet echt vrolijk..

WHERE IS GLOBAL WARMING WHEN YOU NEED IT ???????? ;)
This IS global warming.

Bruno
This IS global warming.

Onzin het is al het hele jaar al gemiddeld te koud waar is die opwarming dan ?
en vandaag was het gewoon klote weer.maar goed dat we een BBQ hadden op de club waren er toch nog wat blijde gezichten.<!-- / message --><!-- sig -->

Bruno
This IS global warming.

Onzin het is al het hele jaar al gemiddeld te koud waar is die opwarming dan ?
en vandaag was het gewoon klote weer.maar goed dat we een BBQ hadden op de club waren er toch nog wat blijde gezichten.<!-- / message --><!-- sig -->
Waar is het gemiddeld te koud?

Lokaal dus, niet Global.

Deze 'vergissing' maken hele volksstammen, die daar vervolgens een excuus in zien om gewoon op dezelfde, of grotere voet doorgaan met het gebruik van fossiele koolstof als energiebron.

Ach, ja, welkom in het Nederlandse Zee klimaat.............. het meets onbetrouwbare weerklimaat.
Ondanks dat ben ik dit jaar pas 1 dag echt nat geworden en ik ben elke dag 2 tot 3 uur aan het wandelen.......... en dat was afgelopen vrijdag........... toen moesten we ons na de wandeling afdrogen en omkleden.

er zijn mensen die beweren dat we stiekum weer richting een ijstijd gaan
dus brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr koud het hele jaar door
en leven ala eskimo

Kan ook leuk zijn. De wielen op de vliegtuigen vervangen voor ski's. En de FunCub zal het dan helemaal naar z'n zin hebben. :mrgreen:

Maar idd, jarenlang lopen ze 't global warming nu al te promoten. Wij worden er zwaar genoeg voor belast om dit tegen te gaan, dus we hebben alleen maar de 'nadelen' van 't hele climate change gebeuren, maar dat 't hier eens lekker weer blijft in de zomer, ho maar. :lol:

De zomer is pas 2 dagen oud en jullie lopen al te griepen?
Ja, we hebben een lange winter gehad. Is dat erg? Nee, dan kun je lekker bouwen.

En als het ijs uit de sloot is (of nog dun) kun je prima varen, zie:
[media=youtube]Yuoc5WOmaHs[/media]

Als het hard waait:
[media=youtube]Cq0xuW39Ih4[/media]

Als het regent:
[media=youtube]PPEVMhlnSws[/media]

We hebben een (voor Nederlandse begrippen) heel normale winter gehad en een doorsnee lente. Helemaal niet veel anders dan anders, als je het over langere perioden bekijkt. We zijn de afgelopen jaren "verwend" met warme zomers. Bovendien doen de weermannen en -vrouwen er ook nog een schepje bovenop door te stralen als het mooi weer dreigt te worden en ons een pré-traumatisch stress syndroom aan te praten als het eens een paar dagen dreigt te gaan regenen.
Weet je wat een koude en lange winter was? 1963!
Het menu bij mij thuis: rijst - macaroni - soep - macaroni - rijst enzovoorts en alleen op zondag aardappelen. Die waren namelijk in die winter en het daarop volgende voorjaar niet te betalen voor mijn ouders.
Maar man, wat hebben wij een lol gehad!
En nu? We hebben buienradar, waarmee je ongeveer op de minuut nauwkeurig kunt zien wanneer je een plens regen op je pet gaat krijgen. Gebruik dat dus en ga vliegen / rijden / varen tussen de buien door. Maar zit hier niet de zielepiet uit te hangen. Get a life!

Laatst bewerkt door een moderator:
De zomer is pas 2 dagen oud en jullie lopen al te griepen?

Och, daar zijn we nederlanders voor. :mrgreen: Altijd mooi makkelijk om ergens over te zeuren waar niemand schuld aan heft en je toch niets aan kunt doen. Kan ook niemand het je kwalijk nemen, haha.

Hoewel, ik vind wel dat de mensen in Enschede etc wel wat te zeuren hebben.. dat je met een rubberbootje over de oude markt kunt dobberen is nou niet echt leuk. :(

ps Roel, is dit nu reclame om mensen meer aan de boten te krijgen? :D

Jeetje. Wat een klein geintje uit verveling niet te weeg kan brengen bij mensen.

Mensen op deze manier be- en veroordelen vind ik ongepast, onnodig, en voegt niks toe.

Jammer hoor.

Back