Royal flash eZRum Brushless system Combo

Hallo allemaal,

Vraag 1.
Ik heb de royal flash van ansmann gezien en die wil ik graag bestellen (Vandaag), Maar waar kan ik die bestellen, Ik heb al bij conrad gekeken maar daar kan je hem wel al bestellen maar hij is pas leverbaar vanaf
09-09-'09 :bad-words:en ik wil hem graag best wel snel thuis hebben (IN EEN BOUWPAKKET) En ik wil hem dan graag in nederland kunnen bestellen!

Vraag 2.
Als ik de eZRum Brushless system Combo koop, Zit er dan al een cristal in of moet ik die er zelf van m'n andere auto er in doen?
Of moet ik dan een nieuwe afstandbediening voor de eZRum kopen of zit die er al bij?

Groetjes Mike
P.S. Ik zoek ook nog mee, en stuur de link maar gewoon in een berichtje hier :)

Laatst bewerkt:
koop geen ansmann royal flash... er zijn al zo veel mensen die spijt hebben van een goedkope auto. koop een traxxas, ben je veeel beter mee af. als je hier iets breekt zit je weer een maand zonder, en dat is niet leuk. hij is nu wel goedkoper, maar bedenk heoveel er in de onderdelen gaan zitten...

Laatst bewerkt:
Een brushless systeem houdt gewoon in dat je een andere regelaar (voor een brushless motor)en motor (brushless) hebt. Je kan met andere woorden nog steeds je oude zender-ontvanger combinatie gebruiken.

De 2 grote voordelen van brushless tegenover brushed:
-minder onderhoud
-hogere efficiëntie

Mvg,

Dennis

Ik ben het geheel eens met p v loon.
Als je de auto al via ebay moet bestellen, ben ik benieuwd hoe het met de onderdelen gaat.
Oké, conrad misschien. Maar dan ben je ook totaal afhankelijk van hun.

hmm onderdelen?:confused:
tja het is niet altijd handig om van een winkel afhankelijk te zijn he?

ik zou toch de populaire merken pakken hpi, traxxas, tamiya, etc ;)

Back