RTR budget 200euro

Beste forummembers,

Deze vraag is vast al meerdere keren gesteld. Heb er ook al een aantal posts over gevonden, alleen deze zijn al wat ouder.

Waar ik dus naar opzoek ben is een mooie RTR speedboot, deze met een lekkere snelheid de plassen over kan.
Mijn budget voor deze boot is 200euro. Ik ben al dagen allerlei webshops aan het bekijken maar kan er geen wijs uit worden.

Zouden jullie voor mij een leuke boot willen linken, zodat ik aan deze hobby kan beginnen.

Hij moet niet te zacht gaan anders ben ik bang dat ik het snel zat ben.

Alvast vriendelijk bedankt

Mvg

Pierre

wat zoek je .

mono catamaran hydro f1-tunnel
elektro nitro (benzine is niet mogelijk met dat budget)
eventueel 2e hand een optie?

nitro had ik wel voor je gehad tegen jou budget..
elektro heb ik ook wel maar niet binnen je budget.

welke grote zat je aan te denken ?

Moet eigenlijk zeggen dat nitro mij niet zo veel zegt, wat houd dat precies in?

Bij een elektro aan welk bedrag moet ik dan denken?

nitro/methanol is een brandstof soort.
dus een brandstof boot..

de elektro boot die ik heb liggen moet je aan een 200 euro denken zonder regellaar , zonder accu , zonder ontvanger , zonder zender

Nitro zit er niet in, wil ook in de buurt varen waar veel huizen zijn, dus het lieft zo min mogelijk herrie.

Het moet dus een elektro type zijn deze RTR is voor rond de 200-250..

Graag jullie advies

Nitro zit er niet in, wil ook in de buurt varen waar veel huizen zijn, dus het lieft zo min mogelijk herrie.
Da's een leuke; afgelopen zondag was er toevallig een dB meter voorhanden, bij de Mono II races zaten we ruim over de 85 dB heen, hoezo, electrisch is stiller?

@Pierre, is je budget inclusief zender, ontvanger servo, batterijen, lader e.d.?

Als dat het geval is, kom je amper boven speelgoedkwaliteit uit...

Vermeld even welke spullen je al hebt, die je kunt gebruiken.

Groeten, Jan.

pierre ik zie dat je uit mijdrecht/ amsterdam komt.
ik woon zelf in amsterdam maar ben zeer vaak in vinkeveen te vinden op de camping.

neem anders is contact met me op via msn.

gr jaimy

Laatst bewerkt door een moderator:
Da's een leuke; afgelopen zondag was er toevallig een dB meter voorhanden, bij de Mono II races zaten we ruim over de 85 dB heen, hoezo, electrisch is stiller?

Heel simpel. Doe nu nog eens dezelfde races met hetzelfde formaat boot en dezelfde rondetijden en dan brandstof. Wedden dat dat meer herrie maakt? ;)

Nee ... dat maakt dan misschien meer herrie ,

maar kan na 1 ronde al binnenkomen omdat die meer als 82dB maakt.

Wij scheidsrechters zijn daar érg kien op tegenwoordig.

Back