Hallo heren..
Ik heb mijn ogen laten vallen op een Nitro auto.
Na veelal rond kijken bij diverse webshop winkels zit ik met een aantal vragen omdat je geld maar 1x kunt uitgeven. En vragen gratis kunt stellen
Mijn insteek is om nieuw tekopen en vandaar uit als beginner te leren.
Alleen twijfel ik tussen een buggy of rally , alleen welke auto is verstandig voor een beginner ? Voorkeur ligt bij een weg model ! Maar weg banden kunnen ook op een buggy ?
Zijn onderdelen makkelijk te bestellen om onderhoud / schades te repareren ?
Het is puur voor Hobby matig gebruik, geen wedstrijd intentie.
Budget auto : € 200 / € 450
- Kyosho DRX of DBX of Inferno
- LRP rebel bx S8
- HPI RS4
- Carson heeft 2 buggy's Virus 4.0 en de V25.
Tevens een relatief goedkope 1:10 nitro auto met 4wd op het x10n chassis met VW Scirocco kap.
Verschilt de goedkoopste Carson 1:10 ( €210 ) veel met de bijna dubbel zo dure kyosho DRX 1:9 ? ( €400 )
Bedankt alvast. Kevin !
Ik heb mijn ogen laten vallen op een Nitro auto.
Na veelal rond kijken bij diverse webshop winkels zit ik met een aantal vragen omdat je geld maar 1x kunt uitgeven. En vragen gratis kunt stellen

Mijn insteek is om nieuw tekopen en vandaar uit als beginner te leren.
Alleen twijfel ik tussen een buggy of rally , alleen welke auto is verstandig voor een beginner ? Voorkeur ligt bij een weg model ! Maar weg banden kunnen ook op een buggy ?
Zijn onderdelen makkelijk te bestellen om onderhoud / schades te repareren ?
Het is puur voor Hobby matig gebruik, geen wedstrijd intentie.
Budget auto : € 200 / € 450
- Kyosho DRX of DBX of Inferno
- LRP rebel bx S8
- HPI RS4
- Carson heeft 2 buggy's Virus 4.0 en de V25.
Tevens een relatief goedkope 1:10 nitro auto met 4wd op het x10n chassis met VW Scirocco kap.
Verschilt de goedkoopste Carson 1:10 ( €210 ) veel met de bijna dubbel zo dure kyosho DRX 1:9 ? ( €400 )
Bedankt alvast. Kevin !
Laatst bewerkt: