zeagle 15 okt 2017 #1 Wie o wie weet waar ik eventueel spatlappen kan laten printen? Ik zou namelijk graag mijn eigen ontwerp willen laten printen op een rubberen spatlap van 1 mm dik. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Wie o wie weet waar ik eventueel spatlappen kan laten printen? Ik zou namelijk graag mijn eigen ontwerp willen laten printen op een rubberen spatlap van 1 mm dik. Alvast bedankt voor jullie reacties!
M marcelinets Guest 16 okt 2017 #2 Schaper modelbouw verkoopt lange rubbere spatborden, misschien dat je aan Marco kan vragen waar hij ze vandaan heeft.
Schaper modelbouw verkoopt lange rubbere spatborden, misschien dat je aan Marco kan vragen waar hij ze vandaan heeft.
M marcelinets Guest 16 okt 2017 #3 marcelinets zei: Schaper modelbouw verkoopt lange rubbere spatborden, misschien dat je aan Marco kan vragen waar hij ze vandaan heeft. Klik om te vergroten... bedoel spatlappen.
marcelinets zei: Schaper modelbouw verkoopt lange rubbere spatborden, misschien dat je aan Marco kan vragen waar hij ze vandaan heeft. Klik om te vergroten... bedoel spatlappen.